zam istemi...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
zam istemi...
Patron gelir ve bu sene size Zam yok derse, ne yapmalısınız ???



















İŞE YARAMAZSA






O DA YARAMAZSA



EĞER O DA İŞE YARAMAZ İSE











 
Tepkiler: Fatih[Sag0]HiphoP ve mavi_yesil020

Mehmet

Emekli Yönetici
Patronu döveriz son çare
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Bende göremiyorum
 
    Konu Sahibi
konuyu yeniden düzenledim
 

haltie

Üye
tarayıcından olabilir nadide
 

BktsBcr

Üye
bendeki 3 tarayıcıda da görünmedi
 

haltie

Üye
safariyi dene hüseyin yok şuan gelince bakar çaresine
 

BktsBcr

Üye
tarayıcı kalitesini anlamak için birebir paylaşım olmuş opera, mozilla ve İE8 iyi değillll
 
    Konu Sahibi
fotoları yeniden upload edip konuyu düzenledim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...