Z2 Kilit Ekranı

key43

Üye
    Konu Sahibi
Z2 Kilit Ekranı
Arkadaşlar 5.0 kurdum kaç gündür kullanıyorum . Bugün Kilit ekranına desen koydum. Şimdi kaldırmak istiyorum. Ama kaldıramıyorum kaydır ve yok da devre dışı yazıyor.
 

key43

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı olabilecek yok m??
 
Güvenlik sertifikalarını temizle