Telefon Tavsiyesi Z2 cidden ısınıyomu

archh

Üye
Sonuçlar ortada artık bazıları susar
 

0MG90

Üye
"O"nlar susmayacak çünkü Z2 sorunlu arkadaşlar ve biz araştırma yapmıyoruz
 
Tepkiler: TheDarkStar7
Biraz konu dışı olacak ama, hazır Z2'ciler burda toplanmışken 2 soru sormak istiyorum;
Z2'nin sim kartı micro mu nano mu?
Z2, Android L güncellemesini alacak mı?
 

Akhtoher

Üye
Biraz konu dışı olacak ama, hazır Z2'ciler burda toplanmışken 2 soru sormak istiyorum;
Z2'nin sim kartı micro mu nano mu?
Z2, Android L güncellemesini alacak mı?
Micro sim kart. L güncellemesi dışında en az 3 güncelleme daha alır.
 
Biraz konu dışı olacak ama, hazır Z2'ciler burda toplanmışken 2 soru sormak istiyorum;
Z2'nin sim kartı micro mu nano mu?
Z2, Android L güncellemesini alacak mı?
z2nin sim kart micro
android L güncellemesini araştırmalarıma göre alacak diye biliyorum.
 
Bu Konu Kilitlenmeli Bence Burası Destek Hattına Döndü
 

Invoke

Üye
Sorularımızı Z2 Ana Konudan soralım, arkadaşlar.
 
Tepkiler: Akhtoher

archh

Üye
Aynen admin rica edersek konuyu kitleyebilirmisin
 
Güzel konu oldu konu kilitlenebilir fakat arkadas neye karar verdi
 
Kullananlar Z2 ısınıyor diyor ama Z2'de çok iyi telefon. Ben zaten fazla ısınacağını düşünmüyorum. 4K video çekimi haricinde sorun çıkardığını duymadım. Özellik olarak G3'den daha iyidir.
 

Akhtoher

Üye
314 güncellemesiyle ısınma sorunu kalmadı öyleki en ağır oyunlardan GTA San Andreas da bile çok zor ısınıyor oda minumum ayarda.
 
artık 4k videoyu 6 dakika çekebiliyorum telefonda son güncellemeden sonra...
 

oznkrts

Üye
Şu 4k muhabbetine gülmemek elde degil telefon 4 k çekiyor yığınla hafıza işgal ediyor gel gör ki oynatacak ne televizyon var nede başka bi şey
 

Akhtoher

Üye
Şu 4k muhabbetine gülmemek elde degil telefon 4 k çekiyor yığınla hafıza işgal ediyor gel gör ki oynatacak ne televizyon var nede başka bi şey
4K çekmezsin olur biter. Biz Z2 aldık kimse kafamıza silah dayamıyor 4K video çekeceksin diye 1080 HD 60 fps yeter de artar bile.
 

oznkrts

Üye
4K çekmezsin olur biter. Biz Z2 aldık kimse kafamıza silah dayamıyor 4K video çekeceksin diye 1080 HD 60 fps yeter de artar bile.
Yok yanlış anladın bunun bir + olarak sayılmasını ve ballandıra ballandıra anlatılmasını eleştirdim
 
Yok yanlış anladın bunun bir + olarak sayılmasını ve ballandıra ballandıra anlatılmasını eleştirdim
Başka hiçbir markada yokken Sony'de olmasını tabi ki iyi olarak anlatacağız. Telefondaki bir hatadan dolayı bir süre sonra kapanıyordu ama bir arkadaş güncelleme ile 6 dakika çektiğini söylemişti. Ama benim her zaman savunduğum Full HD'nin şimdilik yeteceğidir. Nedeni ise depolama aygıtlarının kapasiteleri şimdilik 4K için düşük.