Sucrofe
Üye
Yav ne alaka? Note 4 önerdim ben, G3 değil. Bıktım şu fanboy lafından. Yav şu forumda herkes şu uyduruk Samsung'a ve ısınmasından cihazı yamultan Sony'e tapıyor yav. Sen de Z2 kullandığın için Z2'yi öneriyorsun o mantıkla! Ne biçim objektifsiniz de benim önerilerime karışıp duruyorsunuz? Kardeşim ben G3'ü mü önerdim Note 4'ü mü?z serisini kullandınızmı yok ama yaptıgınız yorumlara bakarsak sony nın mühendisi konusuyor
zaten lg g2 kullandıgın gözüküyor profilinde sony söylemeyeceğin kesin..
"Z serisini kullandınız mı? YOK" Adam alıntı yaptığı yorumumdan daha fazlasını biliyor mu? hayır ama z serisini kullanmadığımı biliyor. Sanırım Interpol. Öncelikle Z1'i kullandım, hatta son kullanışım yaklaşık 1 saat önceydi. İki "kafa topu" oynayalım dedik telefon baya bi ısındı. L925'le kapışır. (bilen bilir L925'i) bir de deneyelim diye arkadaşla akvaryuma attık çıkardık, zar zor verdi suya atacağım diye ama yaptık. Neyse, sonuç olarak, camın daha çabuk soğuduğunu söylüyorsunuz. Bu yüzden iPhone ve L925 aliminyum benzeri bir kasa kullanıyor değil mi? Şık olsun diye demeyin, bu basit bir bahane olur., iPhone ve L925'in soğuma hızını bilen bilir. Özellikle L925' aşırı ısınıyor ama hemen soğuyor. Cam daha çabuk soğuyor diyen biriyle tartışamayacağım. Yaptığım yorumlara bakarak mühendislik izlenimi çıkarmışsın da sen galiba mühendis nedir bilmiyorsun. Ayrıca sen de Z serisinden bir telefon kullandığın için hemen savunmaya geçmişsin. Şahsen ne Xperia Z ne de LG kullanıyorum. Objektif olmamam için hiç bir neden yok. "Z" serisini de seviyorum "G" serisini de. Ama objektif olmak gerekiyor. Tabii bahsi geçen telefonları kullanan biri ne kadar objektif olabilir bu da tartışmaya açık bir husus. Her neyse üstadım, ne kadar anlatsam boş sonuç olarak Z kullandığın için dünyanın en iyi telefonuymuş gibi geliyor, sana iyi forumlar, iyi eğlenceler (:
bende sana diyorum ki benim k.v.k'da 2 yıl teknik servis tecrübem var.Bir telefonu elime alınca nesi iyi nesi kötü çok iyi anlarım ben tecrübeme dayalı telefon öneriyorum sen neye dayalı konuşuyorsun bana onu söyle yeterYav ne alaka? Note 4 önerdim ben, G3 değil. Bıktım şu fanboy lafından. Yav şu forumda herkes şu uyduruk Samsung'a ve ısınmasından cihazı yamultan Sony'e tapıyor yav. Sen de Z2 kullandığın için Z2'yi öneriyorsun o mantıkla! Ne biçim objektifsiniz de benim önerilerime karışıp duruyorsunuz? Kardeşim ben G3'ü mü önerdim Note 4'ü mü?Asla ve asla G3 önermiyorum artık. Allah size akıl fikir versin. Başka da bir şey demiyorum.
hele şükür kardeşimben z1 kullanıyorum ve iki kafa topu değil, yarım saat gta san andreas, peşinden yarım saat asphalt 8 oynadım. hiçte öyle aşırı ısınmadı. kamera kapanıyor dediler diye açtım 5-10 foto çektim, hiçte cihaz ısındı diye kamera kapanmadı. ısınmayan telefon yoktur tekrar söylüyorum. sadece bazıları ısıyı iyi yalıtır bazıları yansıtır o kadar. 4 çekirdekli telefon olacak ve oyun oynayacaksında ısınmayacak. aç bakalım kapağı yarım saat sonra ve işlemciye dokun ne oluyor? z serisinde cam kapak olduğu ve komponetler yakın olduğu için ısıyı hissediyorsunuz. hiç bir cihaz mükemmel değilki. kiminde radyo yok hafıza artmaz, kimi ısınır, kiminin tipini beğenmezsiniz vs... öyle yaparsak hiçbir cihazı alamayız. z2 alınabilir bir cihazdır.
işte beni anlamıyorlar.G3 gibi gereksiz bir telefonu öven insanların tüm mesajlarını okudum ve güldüm.Neyse ki anlayan bir kaç arkadaş gerekli Cevapları vermiş.Z2 alınası bir telefon.G3 asla tavsiye etmem.Z2 almayacağım dersen M8 ede bakabilirsin.
haklısın kardeşim mesela eskiden tv yokken hangi diziyi seyretsem yerine bugün oturmaya kime gitsek diye düşünülürmüşhani derler ya geciyordum bir ugrayım dedim
konular daki yorumlar neden bu kadar itici olur anlam vermek zor
insanlara saygı göstermek ezmek veya aşalamak mıdır?
kiminin eksigi kiminin fazlası vardır, kiminin şekli kiminin cüssesi vardır ki buda mobil denilen teknelojide vardır
herbiri birbirinden farklı oldugu gibi insanlarda farklıdır, ama aynı işleme takamul ediyor!
derdiniz nedirki kalbinizi kırıyorsunuz
lens icinmi veya elbise icinmi?
şu cihazlara bu kadar baglanmayın
yeminle eski günler yok oluyor
bu tekneloji yüzünden ne bayram var ne seyran
ne büyük nede kücük bilinir oldu
bırakın didişmeyi ki insanlık kazansın toplum kazansın.
Dostum biz bu adama laf anlatamadık adamın sanki elinden hiç z2 düşüyor ayrıca ısınmasınada kronik sorun deyip bizi ayrıca güldürmesi olayı farklı boyutlara taşıyo sankü g3te ısınma diye bi şikayet yok :-) ayrıca o güçte bir işlemcinin ısınmamasına imkanda yok her türlü o ısıyı dışarı vercek. Bir bilgi daha vereyim z2 nin gövdesi alüminyum önü ve arkası tamamen cam ısıyı bu kadar iletmesi çok normal.bende sana diyorum ki benim k.v.k'da 2 yıl teknik servis tecrübem var.Bir telefonu elime alınca nesi iyi nesi kötü çok iyi anlarım ben tecrübeme dayalı telefon öneriyorum sen neye dayalı konuşuyorsun bana onu söyle yeter
hele şükür kardeşimdaha iyi anlatılamazdı
Ya ne demişler :
Sen ne kadar doğrusunu bilirsen bil
Senin anlattığın karşındakinin anlayabildiği kadardır.
bende sana diyorum ki benim k.v.k'da 2 yıl teknik servis tecrübem var.Bir telefonu elime alınca nesi iyi nesi kötü çok iyi anlarım ben tecrübeme dayalı telefon öneriyorum sen neye dayalı konuşuyorsun bana onu söyle yeter
hele şükür kardeşimdaha iyi anlatılamazdı
Ya ne demişler :
Sen ne kadar doğrusunu bilirsen bil
Senin anlattığın karşındakinin anlayabildiği kadardır.
işte beni anlamıyorlar.
Ben mesela ben olaya şöle bakarım.Xperia z2 ile g3 düşünün + ları -leri neler ?
G3 + ları
2 k ekran
Önden görüntüsü hoş
Pilin değişebilir olması(göreceli)
işlemci
Z2 +ları
suya ve toza karşı dayanıklı
kamera
stereo hoparlör
pil
10 dk boyunca sosyal medyada canlı yayın(göreceli)
işlemci (z2 de rootla 2,5 frekans hızı yapılabilir.)
Sİz olsanız hangisini alırsınız ikiside aynı para olay burda bitiyor.
haklısın kardeşim mesela eskiden tv yokken hangi diziyi seyretsem yerine bugün oturmaya kime gitsek diye düşünülürmüş
telefon ve işletim sistemi yüzüne savaşanlar haline geldik resmen. sanki bize cihazları bedava veriyorlar. iphone cular android ciler ve symbian cılar türemişti. para senin, keyif senin, karşında pc var aç bak incele. hangisi sana yanıt veriyorsa onu al. benim mesela olmazsa olmazım; radyo. koskoca iphone bir radyo koyamıyor. sanki donanımsal ve yazılımsal maliyeti çokmuş gibi. neymiş; gerek yokmuş. bırakta ona kullanıcı karar versin. 16-32 gb arasında nerden baksan 300 tl küsür fark var. ama millet onun için kuyruğa giriyor. sony hem tip olarak hemde multimedya cihazı olarak benim istediğim gibi bir cihaz üretmiş, gittim aldım. üstüne z2 deki 4k yıda ekledim pek güzel oldu(maşallah) ha sana radyo vs gereksizdir gider iphone alırsın, saygı duyarım. ama telefon için kavgaya gerek yok.
hayır o değilde bütün açılan z2 konularına bir bak hep kötülüyor her konuda onun bir yorumu varDostum biz bu adama laf anlatamadık adamın sanki elinden hiç z2 düşüyor ayrıca ısınmasınada kronik sorun deyip bizi ayrıca güldürmesi olayı farklı boyutlara taşıyo sankü g3te ısınma diye bi şikayet yok :-) ayrıca o güçte bir işlemcinin ısınmamasına imkanda yok her türlü o ısıyı dışarı vercek. Bir bilgi daha vereyim z2 nin gövdesi alüminyum önü ve arkası tamamen cam ısıyı bu kadar iletmesi çok normal.
Aynen ya piskolojimizi bozdu bi ara :-)
laftan anlamıyor arkadaş
Kapatmıyor da son verilen güncellemeden sonra telefon ısınmıyor saten.Artık ısınmayan telefon pek yok, makbul olan ısınınca kapanmayan telefon. Z2 ısınınca kendini kapatmıyo bildiğim kadarıyla yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin
G3'ü bence alınmayası yapan şeyi senin artılarına koyduğun 2k ekranı.içindeki donanım 2k destekleri gelince yetmeyecek bu net açık.o kadar para veripte sadece kağıt üzerinde diğer rakiplerinin önüne geçmek gibi bir akıllılığa(!) yarayan birşeye gerek yok.bende sana diyorum ki benim k.v.k'da 2 yıl teknik servis tecrübem var.Bir telefonu elime alınca nesi iyi nesi kötü çok iyi anlarım ben tecrübeme dayalı telefon öneriyorum sen neye dayalı konuşuyorsun bana onu söyle yeter
hele şükür kardeşimdaha iyi anlatılamazdı
Ya ne demişler :
Sen ne kadar doğrusunu bilirsen bil
Senin anlattığın karşındakinin anlayabildiği kadardır.
işte beni anlamıyorlar.
Ben mesela ben olaya şöle bakarım.Xperia z2 ile g3 düşünün + ları -leri neler ?
G3 + ları
2 k ekran
Önden görüntüsü hoş
Pilin değişebilir olması(göreceli)
işlemci
Z2 +ları
suya ve toza karşı dayanıklı
kamera
stereo hoparlör
pil
10 dk boyunca sosyal medyada canlı yayın(göreceli)
işlemci (z2 de rootla 2,5 frekans hızı yapılabilir.)
Sİz olsanız hangisini alırsınız ikiside aynı para olay burda bitiyor.
haklısın kardeşim mesela eskiden tv yokken hangi diziyi seyretsem yerine bugün oturmaya kime gitsek diye düşünülürmüş
Haklısın ama 2 k ekranı yazmasan sony fanı oluyorsun o yüzden yazdım bana kalsa + bile deil.G3'ü bence alınmayası yapan şeyi senin artılarına koyduğun 2k ekranı.içindeki donanım 2k destekleri gelince yetmeyecek bu net açık.o kadar para veripte sadece kağıt üzerinde diğer rakiplerinin önüne geçmek gibi bir akıllılığa(!) yarayan birşeye gerek yok.
plus plus plus +++ daha da konuan olursa alnını karışlarımDün elime Z2 ulaştı, bu ısınma konusunda ikisininde arkası cam olduğu için nexus 4 ile karşılaştırma yaptım. İkisindede 10'ar dakika MC4 oynadım nexus 4 42 derece, z2 38 derece sıcaklığa ulaştı.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?