westmoreland
Üye
Sonunda anlatabildiğimi anlayan ve bir yorumda toparlayan biri (:Yazılan o kadar şeyi bir kenara bıraktım da 720p asla yeterli değil.Neden 720p'deki performansı 2K'da veren donanım yapmayıp da ekranı 720p'de bırakalım ki? Elimde 720p ekranlı bir telefon var ve 1080p ekranlarda farkı rahatlıkla görüyorum öyle insan gözü 300 üzerini algılamazmış gibi şeyler hikaye açıkcası keskinlik kendini belli ediyor.2K için ise ilk duyduğumda oha ne kadar gereksiz şeylerle uğraşıyorlar demiştim ki G3'ü canlı şekilde inceleme fırsatı bulana kadar.Kesinlikle 1080p'den çok daha harika görüntü sunuyor ve rahatlıkla fark edebiliyorsunuz ekran tipi de IPS zaten fark çözünürlükten kaynaklı.Ha 801AC ve Adreno 330 altından kalkamaz o çözünürlüğün orası ayrı mesele.Ama 805-420li donanım varken elimizde neden 720p ile yetinelim ki.Teknolojide sınır yok unutmayın elimizdekilerle yetinmeye başladığımız gün yerimizde sayarız.
Yok kardeşim, burası forum. Bunlar tatlı tartışmalar, önemli olan kırıcı ve kaba olmamak.Z2 m8 g3 bunlar güzel telefonlar ben sadece sucrofenin her yerde z2yi haksız kötülemesine takılıyorum. Sende k.bakma :-)
Şu konudaki bütün mesajlarımı okur musun?Z2 m8 g3 bunlar güzel telefonlar ben sadece sucrofenin her yerde z2yi haksız kötülemesine takılıyorum. Sende k.bakma :-)
Ben seni biliyorum foruma geldiğinden beri hiç bir değişme yok. Karakter meselesi.Şu konudaki bütün mesajlarımı okur musun?
Android candır gerisi heyecandır deyip geçiyoruz. :-) hayırlı olsun şimdidenHepınıze teşekkürler. Hayırlı olsun nazar değmesin dıyıp geçin
Bence lg g3 3 gb ram li olani al kesinlikle performans oyun vs.... Sıkıntı olmaz 2k olduğu içinHepınıze teşekkürler. Hayırlı olsun nazar değmesin dıyıp geçin
babamda da var Z ben Asphalt8 oynuyorum nedense o kadar ısınmıyorarkadasta z var oyun oynarken isinmasin diye simkart kulaklik hafiza karti ne varsa tum kapaklari aciyor
Qhd nin bi yararini soylesene fazla şarj yemesinde başka bi işe yaramıyor cozunurluk arttigi icin ppi mecbur artcak full hd bi ekran icin z2 nin ppi yeterli 925 kotu t50 iyi diyip 925 i satip operator telefonu almaya calisip teknolojiden cok iyi anliyorum havalarina girmeLG G3'ün Qualcomm MSM8975AC Snapdragon 801 Quad-core "2500"MHz işlemciye,
Xperia Z2'nin Qualcomm MSM8975AC Snapdragon 801 Quad-core "2300"MHz işlemciye sahip olduğunu, bunun da %11 oranında bir performans farkı olduğunu umarım biliyorsunuzdur.
Veya
LG G3'ün
1440 x 2560 çözünürlüğe,
Z2'nin 1080 x 1920 çözünürlüğe sahip olup, G3'ün %80 oranında daha yüksek çözünürlük sunduğunu,
LG G3'ün 534 PPI ile Z2'den %28 oranında daha keskin video resim ve yazı gösterdiğini de biliyorsunuzdur.
Z2'nin PPI değeri ise sadece 424.
Z2'nin fark atabileceği tek özellik, kamerası ve su geçirmezliği.
Bu Z2 mi?Antutu benchmark ile test boyunca sıcaklık,max 64 derece...
z serisini kullandınızmı yok ama yaptıgınız yorumlara bakarsak sony nın mühendisi konusuyorAN-LA-TA-MAZ-SIN kardeşim. Bu kadar basit.
zaten lg g2 kullandıgın gözüküyor profilinde sony söylemeyeceğin kesin..Ben Note 4'ü öneriyorum. G3'ten daha iyi bir cihaz olduğu aşikar ama Z2'yi asla önermiyorum.
z serisini kullandınızmı yok ama yaptıgınız yorumlara bakarsak sony nın mühendisi konusuyor
kardeşim ben z z1 bilmem z2 yi ilk alanlardan biriyim eski telefon note2 ile aynı oyunda ısınmasına baktım iki telefonda aynı oyunu açtım ve oynadım note 2 yi denerken arka plastik kapagını çıkarmış şekilde ısınmasına baktım ve aynı ısınıyor yani bilsen zaten konusmassın cam ısıyı ve soğuğu plastikten daha iyi ilettiği için hemen elinize daha çabuk vuruyor sıcaklıgı ama tabi soğuması da diğer telefonlara göre çabuk oluyor söyleyeceklerim bu kadar daha bunu da anlamassan yapacagım bişi yok...
zaten lg g2 kullandıgın gözüküyor profilinde sony söylemeyeceğin kesin..
farkındaysan z z1 bilmem yazıyor önce yazdıklarımı oku sonra bana yorum at"Z serisini kullandınız mı? YOK" Adam alıntı yaptığı yorumumdan daha fazlasını biliyor mu? hayır ama z serisini kullanmadığımı biliyor. Sanırım Interpol. Öncelikle Z1'i kullandım, hatta son kullanışım yaklaşık 1 saat önceydi. İki "kafa topu" oynayalım dedik telefon baya bi ısındı. L925'le kapışır. (bilen bilir L925'i) bir de deneyelim diye arkadaşla akvaryuma attık çıkardık, zar zor verdi suya atacağım diye ama yaptık. Neyse, sonuç olarak, camın daha çabuk soğuduğunu söylüyorsunuz. Bu yüzden iPhone ve L925 aliminyum benzeri bir kasa kullanıyor değil mi? Şık olsun diye demeyin, bu basit bir bahane olur., iPhone ve L925'in soğuma hızını bilen bilir. Özellikle L925' aşırı ısınıyor ama hemen soğuyor. Cam daha çabuk soğuyor diyen biriyle tartışamayacağım. Yaptığım yorumlara bakarak mühendislik izlenimi çıkarmışsın da sen galiba mühendis nedir bilmiyorsun. Ayrıca sen de Z serisinden bir telefon kullandığın için hemen savunmaya geçmişsin. Şahsen ne Xperia Z ne de LG kullanıyorum. Objektif olmamam için hiç bir neden yok. "Z" serisini de seviyorum "G" serisini de. Ama objektif olmak gerekiyor. Tabii bahsi geçen telefonları kullanan biri ne kadar objektif olabilir bu da tartışmaya açık bir husus. Her neyse üstadım, ne kadar anlatsam boş sonuç olarak Z kullandığın için dünyanın en iyi telefonuymuş gibi geliyor, sana iyi forumlar, iyi eğlenceler (:
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?