Yurtdışından telefon getirtmek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uTku^

Üye
    Konu Sahibi
Yurtdışından telefon getirtmek
arkadaşlar almanyada bir akrabam vasıtasıyla 0 cep telefonu getirtmeyi düşünüyorum.fiyatı 279 avro civarı.burada 1kaadın üstünde.konuyu biraz araştırdım ama aklım çok karıştı.elimdeki bilgiler
1)eğer kutusu olmassa cihazın valizde gelirde getiren akrabam kendi telefonum die getirirse burda telefonun imeisini onaylatım o da 5ytlymiş galiba kullanabilirmişim
2)cihaz geldiğinde getirenin pasaportuna işlenip onun onay yaptırması gerekirmiş
taabikide ucuz olduu için ordan getirtmeyi düşünüyorum.nette biraz araştırdım uzun yazılardı bişi anlamadım.bi bilginiz varsa alabilirmiim
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bunlar doğru hatta fazlası bile var.
 

uTku^

Üye
    Konu Sahibi
fazlası neymiş.benim için önemli olan burda hiç vergi ödemeden 0tel kullanabilmek sorunsuzca.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt