uTku^
Üye
Yurtdışından telefon getirtmek
arkadaşlar almanyada bir akrabam vasıtasıyla 0 cep telefonu getirtmeyi düşünüyorum.fiyatı 279 avro civarı.burada 1kaadın üstünde.konuyu biraz araştırdım ama aklım çok karıştı.elimdeki bilgiler
1)eğer kutusu olmassa cihazın valizde gelirde getiren akrabam kendi telefonum die getirirse burda telefonun imeisini onaylatım o da 5ytlymiş galiba kullanabilirmişim
2)cihaz geldiğinde getirenin pasaportuna işlenip onun onay yaptırması gerekirmiş
taabikide ucuz olduu için ordan getirtmeyi düşünüyorum.nette biraz araştırdım uzun yazılardı bişi anlamadım.bi bilginiz varsa alabilirmiim
1)eğer kutusu olmassa cihazın valizde gelirde getiren akrabam kendi telefonum die getirirse burda telefonun imeisini onaylatım o da 5ytlymiş galiba kullanabilirmişim
2)cihaz geldiğinde getirenin pasaportuna işlenip onun onay yaptırması gerekirmiş
taabikide ucuz olduu için ordan getirtmeyi düşünüyorum.nette biraz araştırdım uzun yazılardı bişi anlamadım.bi bilginiz varsa alabilirmiim
