Yurtdisindan mal alma

Bahaxi

Üye
    Konu Sahibi
Yurtdisindan mal alma
Arkadasim ali express le cinden 2 tl ye saat felan aliyor ve 1.5 aya geliyor. Arkadaslar bende bilgisayar,telefon almayi dusunuyorum sizce ne kadar guvenli gumrukte takilma ihtimali var midir ? Burdan alisveris yapan varsa beni aydinlatabilirse cok sevinirim simdiden tesekkurler ...
 
Telefonu getirebilen 2 satıcı var o da parçalara ayırıp parça parça hepsi farklı zamanlarda geliyor. Yani risk büyük. Bilgisayar vs. Almadım bilmiyorum. Gümrük sınırı var 75 doları geçmeyecek aldığın ürün, yoksa vergi verirsin. Geri bildirimi, yorumu çok olan ve başarı yüzdesi yüksek olanlardan alışveriş yapmaya bak.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bahaxi

Üye
    Konu Sahibi
Hmm tmm tesekkurler
 

minoo

Üye
Genel bir yorum yapmış olayım. Yurtdışından telefon satın almayın. Daha sonra sorunlara yol açabilir (IMEI kayıt olmaması vb.).
Yani 3 ay sonra "telefonununuz kayıt dışıdır, 60 gün sonra kullanıma kapatılacaktır" şeklinde mesaj alırsanız şaşırmayın.
 
Yurtdışından telefon almamanızı tavsiye ederim. Gümrüğe takıldığını duymuştum. Ben de çok niyet ettim almaya ama gümrük işleri ile uğraşmaya cesaret edemedim. Teşekkürler.
 
Aliexpress ten telefonda aldım. Bilgisayarda aldım. bi kulaklık sipariş edeyim dedim gümrükten geridondu. gümrükten olayı adamın sans. telefonunu nasıl getirtim. satıcı iki parça halde gonderdi. ikinci eleman siparişimi satıcı kargo üzerine puzzle toys şeklinde gonderdi. Aslında bi kaç püf noktası var ama uf noktaların ise yaramadığı yerler de var gümrük memurunun inisiyatifi gibi.temel olarak satıcıya kargo fiyatını 20 dolar gibi bi rakam yazdırmasın ayrıca tamir görmüş ürün gibi ibareler yazılması gibi.

AOSP on Intel Platform ile uygulamasından gönderildi.