cem532
Üye
yurt dısından gelen tlf
arkadaşlar yurt dışından gelen tfl en cok bır ay ıcın de kayıt altına alın ama bunun ıcın gereklı passaport lazım ve bır ay en fazla bır ay ıcerınde de yurt dişi girirş ve cikiş lazım tum oparatorlerde kayıt altına alıyorıyor 5 ytl karsılıgı bıde passaport olursa ve uzerınde kayıt yaplmasısa kapanamiş tlf acılıyor bılgılerınzee..
