Yurt Dışından Gelen Telefon AÇtırma

Sponsorlu Bağlantılar

trane46

trane46

Üye
    Konu Sahibi
Yurt Dışından Gelen Telefon AÇtırma
Arkadaşlar Kıbrıstan elime bir samsung sgh-f480 geldi telefon kapalı bunu ne kadara açtırırım bi telefoncu burada 40 Tl istedi daha ucuza yapan bi yer biliyorrmusunuz? ben istanbulda oturuyorum...


--------------- Ekleme ---------------

güncelll
 


OğuzcanAbi

Üye
pasaport warsa timlerde 5 lira (türkcell iletişim merkezi)
 
samekary

samekary

Üye
10 liraya açarlar ama IMEI sorgulamasında tel 1110 olarak gözükür :ehe İnternete girersen teleffon yine kapanır mantıklısı pasaporta kaydet
 

erdinc8181

Üye
arkadaşlar bende nokıa x6 getirdim giriş yapalı daha 1 ay olmadı pasaport var brenım ama yaşım 16 yaştan dolayı problem olur mu??
 
samekary

samekary

Üye
Sanmıyorum problem olacağını Turkcell TİM'lere sor..
 

reudwan

Üye
slm ark bnmde bi sorum olacak bende bir tane n97 32 gb war ingiltereden gelmiş bende birinden aldım.ama teli kullanamıorum.çünkü aldığım kişi bir gsm no su ile eşleştirmiş.telin imei lini sorgulattığımda geçici süre ile eşleştirme yapılmıştır diyor.şimdi ben bi pasaport bulsam tekrar kayıt olurmu yada bu tele imei attırabilirmiyim.diorum bir tane n70 alsam onun imei lini attırsam snra n70 i kullanmasam olurmu acaba...
 

Benzer Konular



Üst Alt