slm ark bnmde bi sorum olacak bende bir tane n97 32 gb war ingiltereden gelmiş bende birinden aldım.ama teli kullanamıorum.çünkü aldığım kişi bir gsm no su ile eşleştirmiş.telin imei lini sorgulattığımda geçici süre ile eşleştirme yapılmıştır diyor.şimdi ben bi pasaport bulsam tekrar kayıt olurmu yada bu tele imei attırabilirmiyim.diorum bir tane n70 alsam onun imei lini attırsam snra n70 i kullanmasam olurmu acaba...