yumurta kabuğu
Üye
Yumurta kabuğundan ulusa sesleniş
merhaba arkadaşlar. sizlere karşı çok kırgınım. şu dünyada yaşamış olduğum herşey kalbimi kıradurdu. siz dahi. çok üzgünüm. size burada içimi döküp rahatlamak için başvurduğumu sanmıştım. belki abartmış olabilirim belki de size çok komik gelmiş olabilir ama bunların hepsi doğru. artık intihar eşiğine geldiğimi belirtmek istiyorum. yaşama amacım sadece anacığım içindir. ceseratimi toplayıp intihar etmek istiyorum. evet, bunu yapamazsam hayat bana daha fazla acılar tattıracak. insanlarla konuşamıyor, heyecandan altıma edecekmiş gibi oluyorum. iyi niyetli ve saf karakterim, yüze bakılmayacak kadar çirkin yüzüm ve hiç işe yaramayacak fiziki koşullarım. bu arada dün itibariyle işe girdiğimi belirteyim. dün iş çok kötü geçti. adeta ağladım çalışırken. yusuf abi "eğer böyle gidersen seni kovacağım" dedi. sustum, kahroldum. tamam dedim. zaten işe gelecek bir Batuhan olmayacak deyip oradan uzaklaştım. arkamdan bana bağırdı. eve kaçtım. annem kapıyı açtı ve "ne işin var evde" dedi. bir şey söylemeden odama gittim. PC ve yatağıma odaklandım. CS oynayıp müzik dinledim. Lina_TR adlı üyenin benim adımı kullanarak açmış olduğu konu ile alakam yoktur. HERKES KENDİSİNE İYİ BAKSIN. mcpaaa, beni dinleyip desteklediğin için sana çok teşekkür ediyorum. bütün iyilikler seninle olsun. beni kötüleyip alay edenler. sizlerde başkaları tarafından dışlanırsınız umarım.
dalga geçenlere aldırmak zorunda değilsin ... biraz yüzsüzlükle başlayıp ii yerler gelebilirsin....sana güveniorum..







