Uygulama Yükseltme Moduna Dönüştürülemedi Sorunu ?

Sponsorlu Bağlantılar

dsendil

Üye
    Konu Sahibi
Yükseltme Moduna Dönüştürülemedi Sorunu ?
Merhabalar Samsung Galaxy S3 kullanıyorum versiyonum 4.1.2 telefon rootlu kies te güncelleme bilgisi geldi yüklemek istedim herşey tamamlanıp %100 olunca telefon ekranı downloding moda geçti ve yeşil o yaratık çıktı sonra birden bire bu aşağıdaki resim ekrana geldi ve telfon download modunda kaldı yneiden açmak için pili çıkarmam gerekti 1-2 saat sonra yenidne denediğimde gene aynı yazı çıktı telefon gene kaldı öyle tabi bu yazı gelene kadar bi 40 dk geçiyor versiyonu indiriyor telefon herhalde sonuç olarak güncellemeyi yapabilmek için yardımlarınızı bekliyorum bu sorunu nasıl çözebilirm acaba bu arada Kieste son sürüm.

 


Üst Alt