Yüklerken Bi Sorun Çıktı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yüklerken Bi Sorun Çıktı ?
Selam arkadaşlar telim n95 8gb bi tane sensor oyunu indedim yüklerken "python for s60 bileşeni eksik yinede yüklensin mi " dedi yukledim oyuna geliyorum tıklıyorum ama oyun açılmıyo neden acaba ?
 


BrainFree

BrainFree

Üye
pyhton kurcan :D
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
doğru cevap :) nasıl nerden kuracam acaba
 
SHS

SHS

Üye
forumda mevcuttur, bi arama yaparsan bulursun :)
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeş forumlarda aradım zaten hemen ama bin tane şey çıktı bi de cepten giriyorum sonuç alamadım

----------Eklendi @ 20:33:47 ---------- Yazıldı @ 19:57:04 ----------

yahu bilen yok mu arkadaşlar
 
Symbianist

Symbianist

Üye
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
helal olsun be kardeşim (symbianist) sende olmasan varya. Çok teşekkürler

----------Eklendi @ 21:53:14 ---------- Yazıldı @ 21:52:06 ----------

kardeşim ama bu sadece not olarak inderyor
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Rica ederim. Ne demek.
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
not indi hiç bişey olmadı yav
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Nasıl yani :s
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla işte inderdim not olarak indi sonra içinde işaretler falan vardı

----------Eklendi @ 22:12:31 ---------- Yazıldı @ 22:11:39 ----------

başka bildiğin yol var mi
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Benim attığım mi not olarak indi onu soruyorum
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet seninki

----------Eklendi @ 22:22:03 ---------- Yazıldı @ 22:21:18 ----------

bende anlamadım nasıl hata yaptın sen profosyonel din :)
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam bi deniyim kardeş

----------Eklendi @ 22:26:51 ---------- Yazıldı @ 22:24:47 ----------

olmadı yav kardeş telefona uyumlu değilmiş bu yinede ilgilendiğin için çok teşekkürler
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Senin tarayıcıda bir sorun var. Simdi baktım program sağlam

----------Eklendi @ 22:33:07 ---------- Yazıldı @ 22:32:31 ----------

Arkadaşın verdiğini yüklerken nasıl bir hata veriyor?
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ooovvv millet nerdesiniz :)

----------Eklendi @ 22:35:52 ---------- Yazıldı @ 22:33:51 ----------

arkadaşın verdiği linkte bi çok indirilecek şey var bi tanesini indedim desteklemedi zaten orda n95 8gb yok

----------Eklendi @ 22:46:52 ---------- Yazıldı @ 22:35:52 ----------

symbian neyse ya kendini yorma bi oyun için zaten aramıştım ufak bişeydir diye sordum baya tını mınısı varmış
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Zip yapıp atıyorum dur az
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam bekliyorm
 
Symbianist

Symbianist

Üye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt