Yukarı bak ne görüyorsun?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jöly

Üye
    Konu Sahibi
Yukarı bak ne görüyorsun?
Karıkoca birlikte tatile çıkarlar.Gittikleri yerde kamp kurarlar.
Tatillerinin ikinci gününün aksami güzel bir yemek yiyip uykuya dalarlar.
Birkaç saat sonra kadın uyanır ve kocasınıda uyandırır.adam uyku sersemidir;
güzel bi rüyadan uyandırıldığı için de biraz kızgındır;
''Ne oldu ne istiyorsun''diye sorar
''Yukarıya bak ve ne gördüğünü bana söyle''
Adam gökyüzüne bakar ve cevap verir:
Bunun için mi uyandırdın beni?. Baktım işte bir sürü yıldız görüyorum ışıl ışıl parlayan milyonlarca yıldız''
Karısı tekrar sorar peki bu sana neyi hatırlatıyor
Artık iyice uykusu kaçan adam biraz düşünür ve cevap verir:
Teolojik olarak tanrının kudretini ve kendi acizliğimi görüyorum
Felsefi olarak evrenin sonsuzluğunu ve onun karşısında önemsizliğimizi görüyorum
Astonomik olarak galaksilerin yıldızların gezegenlerin varlığını görüyorum
Yıldızların konumuna bakarsak saatin 3 olduğunu görüyorum
meterolojik olarakta bugün havanın çok güzel olacağını görüyorum
niye sordun bunu bana sana neyi gösteriyor?
Necati çadırımızı çalmışlar!

:kop::kop::kop:
 


XMEN_43

XMEN_43

Üye
:kop:
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
:ehe:ehe
 
mat-rock_58

mat-rock_58

Üye
:kop::yuru:ehe
 
POWER

POWER

Üye
:kop:
 
cargo3230

cargo3230

Üye
:ehe
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
:ehe
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
:kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt