farukiurfi Üye punisher72' Alıntı: Youtube 2.4.4 ben kullanıyorum gayet de güzel çalışıyor ve telefonun kendi tarayıcısından da daha kaliteli gösteriyor... Birincil DNS = 4.2.2.6 İkincil DNS = 0.0.0.0 olarak düzenlenecek DNS olayını söylememe gerek yoktu ama yinede yazdım zaten birçok arkadaş yazmış ve bende kullanıyorum aynı DNS leri ve youtube'a bağlanabiliyorum Genişletmek için tıkla ... teşekkürler
punisher72' Alıntı: Youtube 2.4.4 ben kullanıyorum gayet de güzel çalışıyor ve telefonun kendi tarayıcısından da daha kaliteli gösteriyor... Birincil DNS = 4.2.2.6 İkincil DNS = 0.0.0.0 olarak düzenlenecek DNS olayını söylememe gerek yoktu ama yinede yazdım zaten birçok arkadaş yazmış ve bende kullanıyorum aynı DNS leri ve youtube'a bağlanabiliyorum Genişletmek için tıkla ... teşekkürler