Youtube bir hata oluştu.

  • 27 Ağustos 2014
  • 950 Okunma
  • 21 Cevap

  1. Mobil cihaz ile gönderdi
  2. Bendede oldu wipe cache yaptım yaptım düzeldi wipe data yapmadım yani
     
  3. Tmm kardeşim saol bilgilendirme için.Deneyecem sonucu yazarım.wipe cache yapınca neler silinir :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. Hiç bişey yani öyle olması lazım
     
  5. Tmm sonucu yazacam.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    reflex bunu beğendi.
  6. Olmadı.Neden acaba
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. :bilmm ben öyle yaptım başka biyerden okumuştum oldu uygulamayı sildim tamamen sistem dosyasından sonra tekrer kuruğumda bu hatayı vermişti o kadar kötü bi hata ayarlardan sıfırlayınca bile düzelmiyo
    ---
    wipe data yapmak son çare olmasında önemli dosyalarınız yoksa wipe data yapıla bilir telefona
     
  8. İlgilendiğin için teşekkürler kardeşim :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    reflex bunu beğendi.
  9. Yok ben çok kıvrandım bu hata yüzünden kafayı yicektim neler yapmadım ya
     
  10. Neyse artık tarayıdan youtube'ye girip ordan takılacaz artık :(
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. Sorun ne bilmiyorum net yavaş tapatalk açamıyo tesimleri. Bende moto g vardı youtube açılmıyodu bi hata oluştu diyodu. Sonra ayarlardan youtube güncellemesini kaldırdım düzeldi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    reflex bunu beğendi.
  12. internet bağlantısının olduğuna veya hızlı olduğuna emin misin?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. evet bendeki hatada buydu. ayarlardan laldir youtube guncellemesini fabrikadan gelirken ki surum olsun
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    reflex bunu beğendi.
  14. Evet eminim kardeşim internet hızı iyi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. YouTube sürümünde hata var demekki eski sürümleri dene istersen.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. Aynen kardeşim eski sürümleri denemek lazım
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. eski surumunu yukle
     
    Samsung ile gönderdi
  18. bazen bende de oluyor google playden kaynakli sanirim ayni hata orda da oluyor Google play in ön bellek ve verilerini silince düzeliyor
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. Tmm kardeşim saolun deniyecem :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  20. Kardesim play store a baglanabiliyormusun ? Çözüm önerilerim ;
    Freedom kullaniyorsan stop diyerek kapatman ,
    Tarih ve saatinde yanlislik varsa duzeltmen
    Play service uygulamasi yuklu olmayabilir asil acilmama sebebi budur.
    Wipe ile duzelmez baska bir rom kurman gerekebilir
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
Yüklüyor...
16/10/2018 - 08:29