Yönetim

Baydırman

Moderator
Kafam karıştı oyumu iskender büyüğe verecem galiba
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İskender Büyük
Çok büyük
o yüzden profil fotom da o var.
o kime oy verirse bende onun
oy verdiğine oy vericem
kendisine oy verceği kesin KV de Pusu da ondan iyisi yok
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman

Baydırman

Moderator
Pusuda iyi olabilir ama kvde yeri yok
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
KV de en iyisi kim
bana çakır demeyin
Oktay abi Adanalı da iyiydi
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman

Baydırman

Moderator
Pala
 
Tepkiler: PALA., Murat Alper ve Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Erdal - Abuzer kömürcü iyi ikiliydi
 
Tepkiler: 0sıfırcı, Baydırman ve Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Tuncay Abidin
 
Tepkiler: Baydırman ve Silinen Üye 2625978
onediyo vs fark etmez heykelini diksek beton kitliğı olur. abe ben suri suri esat bum bum
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978, Baydırman ve Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Yallah Arabistan
 
Tepkiler: Baydırman ve Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Afganistan İslâm Emirliği

Bu gidişatla ben
Afganistan yolcusuyum.
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Dünya Bankası'nın yeni yayımladığı rapora göre, Şeriat ile hükmeden ve faizi yasaklayan Afganistan İslam Emirliği'nde enflasyon -%10,2'ye düştü. Halkın alım gücü Ocak itibariyle ciddi anlamda arttı.
ALLAH CC ALIŞ VERİŞİ HELAL FAİZİ HARAM KILMIŞTIR.

(Alıntı)
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
sen bi git olmadı gelirim bende. burada kı ayyaşlar ile uğraşacağima
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Revengeful

Emekli Yönetici
5000 saat europa universalis oynadım. Verin yetkiyi görün etkiyi
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Güdülen politika yanlış
faizi 0 a düşürceksin
dolar fırlasın sıffır sıkıntı
enflasyon da zamanla düşer
dolar yükseldi diye
zam yapan fırsatçılarında
tepesine binecekler
tamamdır
bu iş bu kadar kolay iken
neden hâlâ batıyı örnek alıyolar anlamıyorum
yıl ? nas politikası uygulanıyordu bi ara
o zamanlar daha iyi durumdaydık
acilen faizi 0 lamaları gerekiyor
yoksa ben ya rokete kafa atmaya Suriyeye ya da Afganistana gideceğim
 
zaten faiz yüzünden bu hale geldik bence. çıktı bu yürek yedi düşürdü aşa olan yine garibana oldu. bir gavur ata sözü derki dünyada 1 gerçek varsa oda kdv dir. diyeceksin ki konu ile ne alakası var istersen deme benena. o yüzden şu düzen dışa bağımlılık hele ki füze atıp balıkları korkuttukça böyle şeyleri kaldıramazsın. gavurlar sömürge ile ayakta duruyor.

geçenlerde ameriganın en fazla dış borcu olan ülkeler arasında olduğunu öğrendim şaşırdım açıkcası.Ustadın dediği gibi sonu yakındır ama bakalım.
 
Tepkiler: 0sıfırcı