Kingmortall
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ooo süper uzun zamandır komedi izlemenistim
Iki kez sampiyonluk direkten döndü diyor çok üzüldük diyor taraftarlar agladi diyor bilsem şike yapardim o zaman diyor yorumcu nasıl olacak diyor ben yaparım diyordaha ne diyeyim işi biliyor tecrübe konuşuyor
Adam herkese sallıyor sen birisinin diyeceği şeyi yapacağına inanıyormusun murat bence dinlemez kimseyi başka bir hesap olduğu çok net ortada.
Bak ben fenerbahçe hiç bir zaman şike yaptı demedim ben çok saygı duyuyorum taraftarına ve camiasına " ha çok mu önemli benim saygı duyup duymamam değil "
Her zaman derim her kulüp taraftarı ve camiasının örnek alması gerek vs ... O yüzden beşiktas şike yapmadı yaptıysa tayfur yada yöneticiler yaptı varsa çekecekler cezasını ve o kulüpten içeri adım atmayacaklar aynı şey herkes için geçerli olmalı fenerbahce bin tane aziz yıldirimdan daha değerli siz de bunu diyin, adam kulübü çok güzel yönetti eyvallah bir yerlere getirdi eyvallah ama herşey başarı ya da para değil bunun yanında etik ahlak dürüstlük vs bunlarda çok değerli sonuçta tuttugumuz takımlar inandığımız bir değer sevgi aşk gibi bunun kirlenmesini laf gelmesini istemeyiz.
Herkes zannediyor ki aziz yıldırım çok başarılı kimse cekemiyor kiskaniyor yemin ederim kendi adıma öyle bisey yok her takımımız iyi olsun güçlü olalım avrupada hem milli takım seviyesinde hem kulüpler bazında başarılı olalım ben takımdan önce ülkemi bayrağımi seviyorum dün ne dedi aziz y. Herkes fener maçında desteklesin bir olalım evet doğru öyle gs bjk de de öyle olalım diş maçlarda çünkü bu hepimizin başarısı ben gsnin uefa kupasini kiskanmiyorum gurur duyuyorum keşke fb de alsa bjkde alsa.o yüzden aziz yıldırım kıskançlığı yada düşmanligi değil olay yoksa ünal aysalda harika bir yönetici ona tek kelime etmedim gs fbden kucukmu.ama başkalarından çok fbnin aziz y. Sorgulaması gerek yaptığı harika işler var bunda herkes hemfikir ama yanlışlarida çok.
Biraz uzun oldu kendimi anlatmaya çalıştım yoksa hasetlik düşmanlik değil bizimde güzel ve iyi yönetimlere ihtiyacımız var her kulüp olarak böyle olmalı ki ülke futbolu bir yere gelsin yoksa fener batsın gs batsın istemez kimse
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?