Yilbasinda ..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

doctorrr

Üye
Neyi anlatıyım dedeler? Abi bunlar gençler arasında geçen absürd geyikler işte Hatta CMYLMZ'de bi' stand-up gösterisinde bu tip bi' espri yapmıştı ''Baba ben dün akşam Banularda ders çalışmaya gitmiştim ama taytım orda kalmış'' gibiydi zannedersem
 
Tepkiler: Mazlum Somer

doctorrr

Üye
Her neyse işte zamane gençliği n'apacaksın abi
 
nöbetciyim hastalarla serum tokusturcaz
 

Yunkaai

Üye
Arkadaşlarla 8 gibi çıkıp Kola viski yapmayı düşünüyoruz.Üstüne bide blue ice içtikmi...Oh mis...12 dede dağılırık.
 
Vodka shot yaparak bilardo toplarını ıskalayana kadar aynı ortamda devam sonra kafa nereye biz oraya en son bi büyük devirirz evde sonra kooook pişşşş
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlarla 8 gibi çıkıp Kola viski yapmayı düşünüyoruz.Üstüne bide blue ice içtikmi...Oh mis...12 dede dağılırık.

12'de Basliyor Ama .? :]


- - - Eklendi - - -

ben maxicep ile geçiricem

Bende Arada Burdayimm :]


- - - Eklendi - - -

Vodka shot yaparak bilardo toplarını ıskalayana kadar aynı ortamda devam sonra kafa nereye biz oraya en son bi büyük devirirz evde sonra kooook pişşşş

Sanirim Bu En Guzeli .. Bilardo Olabilirr =D
 

Yunkaai

Üye
Yeni yıla bir fondiple gireriz.Sonra evlere dağılırız abi.Çarşamba sınav var
 
Tepkiler: Mazlum Somer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...