Yılbaşında Apple Store'a Indirim Gelirmi?

Sponsorlu Bağlantılar

abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
Yılbaşında Apple Store'a Indirim Gelirmi?
adresinden iPod Touch 16 GB satın almak istiyorum. Fiyatı 599 lira ve oldukça makul. Benim sormak istediğim şey şu, ürünü almadan evvel yılbaşını beklesem, Apple Store'da yılbaşı indirimi olur mu? Mesela ürünün fiyatı yılbaşında 549 tl'ye düşer mi? Eğer düşmez derseniz AppStore'da mutlaka indirim olacağı için cihazı yıl başından evvel elime geçirmeye çalışacam.

İlginiz için şimdiden teşekkürler.
 


0MG90

0MG90

Üye
Olabilir belki ama 32 gb al bence çünkü 32de ayrıca kamera da var 16da cihazda özellik kısıtlaması var
 
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
Biliyorum, 32 gb yi esc'de 734 tl ye buldum fakat yeterli miktarda param yok maalesef.Kameraya gerekte yok hem..
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
kerem.krmoglu

kerem.krmoglu

Üye
indirim :)
 
0MG90

0MG90

Üye
50$ indirim olacak sanırım sadece iPhone ve iPad için
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Türkiyede olmaz sadece Appstore'da uygulamalar için indirim olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
hayat amerikalılara güzel :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan

Benzer Konular



Üst Alt