Yer kalmadı hatası

niocloul

Üye
    Konu Sahibi
Yer kalmadı hatası
Arkadaşlar telefonumda yeterince yer olmasına rağmen bir program yüklemek istediğimde
yer kalmadı
boş alan açın ve yeniden deneyin
diyor.Ne yapmalıyım acaba.Teşekkür ederim...
 
Tel Hafızası 500mb altına dustuyse yukleme yapamazsınız.
 
Tepkiler: niocloul

kanat_58

Üye
Eğer telefon rootlu ise linksd yada luckypatcher ile dalviks onbellegini temizleyip yeniden başlatin ardindan link2sd yada luckypatcher telefon hafızasındaki uygulamalri tasiyin daha sonra link2sd ayarlarından kurulum yerini otomatik yada istediğiniz yeri seçin sorun duzelecektir
Buraya sorunun düzeltip duzelmedigine dair yazarsanız daha farklı yöntemler sunulur
 
Tepkiler: niocloul

niocloul

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim.Telefonun hafızası 600mb den fazla.


Temizleyip yeniden başlattım ama sorun devam ediyor. Link2sd ayarları ne demek bilmiyorum
telefon rootlu ve patcher ı da kaldırdım
 

kanat_58

Üye
Link2sd yi ac sağ üst köşedeki yere tıkla ayarlari sec ardından en aşağılarda bireyde kurulum yeri var oradan otomatik yada farklı bir işlem yapabilirsin tavsiye otomatik yap
Artı olarak xposed yuklumu xposedin xinsataller modülü yüklü ise oda sıkıntı yapar
 
Tepkiler: niocloul

niocloul

Üye
    Konu Sahibi
otomatik yapınca düzeldi umarım bir daha olmaz sağolasın
 

kanat_58

Üye
Önemli değil rica ederim
 
Tepkiler: niocloul