Yeni Yılınız Kutlu Olsun

Sponsorlu Bağlantılar

Yeni yılda hangisi iyi gider ?

  • windows 7

    Kullanılan: 0 0.0%
  • windows 10

    Kullanılan: 6 54.5%
  • Pes 17

    Kullanılan: 4 36.4%
  • Fifa 17

    Kullanılan: 3 27.3%
  • samsun s8

    Kullanılan: 1 9.1%
  • ayfon 7

    Kullanılan: 2 18.2%

  • Kullanılan toplam oy
    11

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Yılınız Kutlu Olsun
malum 2017'ye az kaldı yeni yılınız kutlu olsun :havai:
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS


Baydırman

Baydırman

Moderator
pes 17
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Benim Win10 Paket Olsun Evde Yiycem :bigstar:
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS
Baydırman

Baydırman

Moderator
windows 10 ve pes 17 umarsızca kapışıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
fifa 17 tercih ediyorum pesci olarak
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS

Emre

Üye
İyi denemeydi tatlı çocuk.
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS

Emre

Üye
Aklıma n603'üm geldi şimdi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS
Baydırman

Baydırman

Moderator
Hort
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS, MaxipmaN ve TheNightMare.

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
zaman aktı be :o
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman ve AIS


Üst Alt