Yaz beni ilk sırayaHindiye 7 Kişi Giricez Var Mı Hissedar Olmak İsteyen

Yaz beni de .Hindiye 7 Kişi Giricez Var Mı Hissedar Olmak İsteyen
Özel forum hindisi bu forumda yetişmiş çok bulunmuyoHer sene böyle gandıyonuz milleti.
Express VPN yerine hindi kampanyası yapılabilirdi![]()

Hasan ağa ben anlamam, hindi diye diye her sene gaz veriyon, ortada bişey yok, havamızı alıp çıkıyoruz forumdan.Özel forum hindisi bu forumda yetişmiş çok bulunmuyo![]()

Tünele giriyorum bi saniy...Hasan ağa ben anlamam, hindi diye diye her sene gaz veriyon, ortada bişey yok, havamızı alıp çıkıyoruz forumdan.
Tam bir hizmet alacak olduk, istifa ettin. Artık donat şu masayı![]()
![]()
Tünele değil, kümese girTünele giriyorum bi saniy...

ifadesi yosun tutmuş, en son ne zaman kullandınız 
En son geçen sene kullanmıştım tamam vurmayınTünele değil, kümese gir
Bu arada buifadesi yosun tutmuş, en son ne zaman kullandınız
![]()
(bir ya da iki gün oluyor)
zaten geçen seneki yıl başında 2.boyutta uyanmıştımDünün aynısı![]()

Bizim hindi yine yattı .Dünün aynısı![]()

zaten geçen seneki yıl başında 2.boyutta uyanmıştım![]()
Ben gönderdim maxicep binasına uyutmasaydınız veya hazır uyurken kesseydinizBizim hindi yine yattı .![]()

