Hakan kardeşimiz de artık yarbay.
Tebrik ederim güzel kardeşim.![]()

Tebrikler, Maxi Hakan![]()

tebrikler![]()

hayırlı olsun![]()

ooo MaxiHakan rütbe atlamış, tebrik ederim canım, bu arada konunu admin açmış kıymetini bil..![]()
O ADMİN Yani Hasan Abi Benim İçin Çok Kıymetli
Hasan Abiye Sonsuz Teşekkür Ediyorum 
tebrikler hakancım![]()

Tebrikler Hakan![]()

hayırlı olsun hakan rütbe mütbe hikaye kalıcığının devamını dilerim![]()
Haklısın Kalıcılık Önemli
Zaten Maxi'yi Ölne Kadar Bırakmayı Düşünmüyorum 
Vay bee tebrik ederim canım![]()

Teşekkürler AbiHaklısın Kalıcılık Önemli
Zaten Maxi'yi Ölne Kadar Bırakmayı Düşünmüyorum


ooo MaxiHakan rütbe atlamış, tebrik ederim canım, bu arada konunu admin açmış kıymetini bil..![]()


Ooo rütbedaş olduk heTebrik ederim
![]()
Teşekkürler 
tamda onu diyecektim
Tebrikler kardeşim![]()
