Anket Yeni Telefon Yeni Heyecan

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce Hangisi ?

  • LG V10

    Kullanılan: 9 36.0%
  • NOTE 5

    Kullanılan: 13 52.0%
  • MEİZU PRO 5

    Kullanılan: 3 12.0%

  • Kullanılan toplam oy
    25
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
lg v10 alacağına sony xperia z5 premium al kat be kat daha iyidir :)
 


turancen

turancen

Üye
z5 compack ta öneririm, oda çok iyi telefondur. Ekranı ufak ama :)
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
sanırım kararımı note 5 ten yana kullanacağım
sebebide
inceleme videolarını ızledım karşılastırma vıdeolarındada
bizzat shiftdelete nin karşılaştırma vıdeosununda artıları eksılerı puanları verılmıs
note 5 daha iyi bir performans veriyor tek sıkıntı 64 gb lık versıyonunu bulamadım
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
64 gb versiyonu gold da var bir bakın derim
 
  • Beğen
Tepkiler: hasan3472ty
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
2500 lira gibi bir parayı gözden çıkarttıysanız bu listeye mutlaka eklenmesi gereken cihazlar var.

ZTE Nubia Z11
Xiaomi Mi 5
Huawei Mate 8

Özellikle şu anda Huawei Mate 8 HiSilicon Kirin 950 yonga seti ile tozu dumana katıyor desem yalan olmaz. Bu da 2015'in en iyi ilk 10 Antutu benchmark test listesi.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Not: Galaxy Note 5 ve Meizu Pro 5 Exynos 7420 olmak üzere aynı yonga setine sahip.
 

Ekli dosyalar

06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
64 gb versiyonu gold da var bir bakın derim
goldu gördüm ama orda 54 gb ve 128 gb lik olanalr stokta yok hıc bı rengı sadece 32 gb lık ler var
2500 lira gibi bir parayı gözden çıkarttıysanız bu listeye mutlaka eklenmesi gereken cihazlar var.

ZTE Nubia Z11
Xiaomi Mi 5
Huawei Mate 8

Özellikle şu anda Huawei Mate 8 HiSilicon Kirin 950 yonga seti ile tozu dumana katıyor desem yalan olmaz. Bu da 2015'in en iyi ilk 10 Antutu benchmark test listesi.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Not: Galaxy Note 5 ve Meizu Pro 5 Exynos 7420 olmak üzere aynı yonga setine sahip.

kararım note 5 ten yana ama meizu türkiyeye gelmedende bişey almak istemiyorum
mate 8 i hiç düşünmemiştim onuda araştıracağım teşekkür ederim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
kararım note 5 ten yana ama meizu türkiyeye gelmedende bişey almak istemiyorum
mate 8 i hiç düşünmemiştim onuda araştıracağım teşekkür ederim
aslında mwc 2016'ya bir ay kala akıllı telefon almak pek mantıklı değil. Tabi aciliyeti yoksa. Yeni duyurulan cihazlardan almasanız bile yapılan duyurulardan sonra mevcut cihazların fiyatı ciddi bir şekilde düşecektir. Ayrıca ZTE 11 de iyi cihaz olacak göz önünde bulundurun. Zaten ZTE Türkiye teknik servisi de açılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: boran9999
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
iPhone 6s
 
Mayk29

Mayk29

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
aslında mwc 2016'ya bir ay kala akıllı telefon almak pek mantıklı değil. Tabi aciliyeti yoksa. Yeni duyurulan cihazlardan almasanız bile yapılan duyurulardan sonra mevcut cihazların fiyatı ciddi bir şekilde düşecektir. Ayrıca ZTE 11 de iyi cihaz olacak göz önünde bulundurun. Zaten ZTE Türkiye teknik servisi de açılıyor.
Aslında hiç bi aciliyeti yok
zamanında general mobıle dıscoveryının ılk duyruldugu hafta dırek gıdıp almıştım o gunden bugune kadarda telefonum benı goturdu ama artık format dahı atsam telefonda takılmalar uygulamalarda kasmalar basladı yanı giriş seviyesi ve 3-4 yıllık bi telefon için çok bile gitti bende artık değiştirme kararı aldım ve bu sefer almışkende paraya kıyıp pıyasadakı dırek olarak en ıyı telefonu almak ıstıyorum
o yüzden 1 ay beklemekte benım ıcın sorun degıl aslında snapdragon 820 li bi telefon alıp bi 3-4 sene daha kullanmak asıl amacım bakalım ben bırazdaha beklerım
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Tavsiyem şuan snapdragon 820 li bi telefon alma
Daha muhtmelen az ısınan yeni bi revizyon daha gelecektir

Z5 elime aldım biraz kullandım bi oyun açıp kullanyım dedim arkadaki sony logosunun orası el değmez hale geldi
Bu az ısınan hali ise 810 gerçekten merak ettim
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Hocam listeye göre değil de ben v10 taraftarıyım kendime almayidusundugum bir cihaz her özelliği ile beni cezbetti diyebilirim

Eğer incelemediyseniz bir incelemenizi tavsiye ederin tutuşu görünüşü felan şahane artık özellikler standart oluyor yeterli ölçü de o yüzden tasarım ve gösteriş önemli bence harika bir cihaz

Onun dışında bir de Xperia z5 tavsiye ederim kasa tasarımı müthiş bir inceleyin derim :)
 
general4242

general4242

Üye
G5 in cikmasini bekle g5 al bence
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Note serisini kullanan birisi için
S pen siz telefon
Mousesuz laptop gibi
Yani birisi trackpad diğeri mouse gibi geliyor o kadar rahat
 


Üst Alt