Sat hepsini al bir Samsung u600

Şaka bir yana hayırlı olsun,

n:net birşey söylemeyecegim çünkü o modelleri sevmiyorum yapı olarak, ama mantıken k800, k750 nin üst modeli boşua aynı 2 telefonu yanında tasımanın anlamı yok k750 yi satabilirsin ama biryandan da 6630 gibi büyük telefonları hala taşımanıza şaşıyorum
