yeni telefon aldım k800

Sponsorlu Bağlantılar

ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
ağa oda cözüm mü? bir yol olmalı...
 


Ozan

Ozan

Admin
Sat hepsini al bir Samsung u600 :ehe:ehe




Şaka bir yana hayırlı olsun, :sn:net birşey söylemeyecegim çünkü o modelleri sevmiyorum yapı olarak, ama mantıken k800, k750 nin üst modeli boşua aynı 2 telefonu yanında tasımanın anlamı yok k750 yi satabilirsin ama biryandan da 6630 gibi büyük telefonları hala taşımanıza şaşıyorum:aman2:
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
satıcam k750 ama önce k800 ü hal etmem lazım derin araştırma içersindeyim.:ehe
 
darkred

darkred

Üye
hayırlı olsun ibo abi iyi günlerde kullan bende çoğu arkadaş gibi k750 yi sat derim sonucta elinde bir sony ericcson var zaten k750 nin yaptıklarını yeni telefonunda yapabilir bence k750 yi sat gitsin :)
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
bugün itibari ile telefon şebekelere kapatıldı :D
inşallah yarın bir arkadaşın pasaportuyla kayıt altına aldırıcam...
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
sevgili arkadaşlar iki gün önce telefonum turkcell ve vodafone acıldı bugün itibariyle telefonum avea yada acık şuan tk da kayıtlı gözüküyor.artık tkda kayıtlı bir cihaz.
:oley:oley
 

ersin92

Üye
k 750 sat
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
k 750 yi sat
 

tahsin13

Üye
kaç aldın ya ben de aldım da aynıısnı k800i
 


Üst Alt