Yeni ses kodu bulundu E250, u600 ve u700

Sponsorlu Bağlantılar

fethisagol

fethisagol

Üye
    Konu Sahibi
Yeni ses kodu bulundu E250, u600 ve u700
*#8999*8378# kodu açamayanlar asagıdakı kodu deneyin bende çalıştı
*#0206*8378#:oke:

--------------- Ekleme ---------------

*#8999*----#böyle olup hiç sonuç alamayanlara müjdeli haber geldi işte bu kodu girin deneyin *#0206*8378# cevepınızı bekliyorum
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


u600-U700 ses arttırma gizli kodlar secret codes:

First start with *#0002*28346#
1. You will see menu showing "Under construction".
Press #.
2. New screen apears.:
[1] Load Params
[2] Call Config
3. Press Call Config
4. New screen (in here are all the settings for call volume):
[1] RCV Rx Call Vol (that`s what we focus on)
[2] RCV Rx Drmf Vol[]
[3] RCV Codec Gain[]
[4] RCV NS-EC[]
[5] RCV Tx AGC[]
[6] RCV Rx AGC[]
[7] RCV Tx Filter[]
[8] RCV Rx Filter[]
5. Press 1 to get into RCV Rx Call Vol Settings.
6. Now starts the editting.
You should see something like this (values below are not default cause i already changed them):
0.[2] rx:0.0dB
1.[4] rx:10.0dB
2.[6] rx:25.0dB
3.[8] rx:50.0dB
4.[10] rx:100.0dB
5.[12] rx:200.0dB
6.[14] rx:255.0dB
Input Ex: 123-> 12.3dB

Last line explains almost everything.
Each line represents different volume levels. Let`s say you want to edit first line. Then you press 0. Screen on your phone should blink. Now you enter value for the level. Let`s say you want it to be 21.3dB. Type in 213 and press ok. Display should blink and you will see:
0.[2] rx:21.3dB
1.[4] rx:10.0dB
2.[6] rx:25.0dB
3.[8] rx:50.0dB
4.[10] rx:100.0dB
5.[12] rx:200.0dB
6.[14] rx:255.0dB
Input Ex: 123-> 12.3dB
That`s it. You just changed first line which means the lowest volume setting to 21.3dB. Keep playing with other settings. When you want to change second line just press 1. Then screen blinks again. Let`s say you want it to be 255dB. Type in 2550 and press OK. Screen blinks and you should see:
0.[2] rx:21.3dB
1.[4] rx:255.0dB
2.[6] rx:25.0dB
3.[8] rx:50.0dB
4.[10] rx:100.0dB
5.[12] rx:200.0dB
6.[14] rx:255.0dB
Input Ex: 123-> 12.3dB
7. Now let`s go to speakerphone.
Press # 4 times.
You should get to menu like this:
[1] Debug Screen
[2] Version/DMS Information
[3] RF Test
[4] UMTS rf nv
[5] Read gsm rf nv
[6] Write gsm rv nv
[7] Base Band
[8] Audio (that`s where we are going now)
[9] Common
8. Press 8.
 


delimanyakceza

Üye
dostum d840 da yine olmadi bilgine!
 
fethisagol

fethisagol

Üye
    Konu Sahibi
ok d840 yıda araştırım:sn:

--------------- Ekleme ---------------

D840yıda *#8999*8378# denedinmi?
 

TNY

Üye
YA BEN BİRAZ ACEMİYİM ACABA BU ŞİFREYİ NEREYE GİRİCEZ????:utan
 
fethisagol

fethisagol

Üye
    Konu Sahibi
YA BEN BİRAZ ACEMİYİM ACABA BU ŞİFREYİ NEREYE GİRİCEZ????:utan
*#0206*8378# kodu ya girin donanım testi girip ses ayarları girin
asagıdaki verdiği gibi ses yükseltme yapabilirsin
Alıntıdır...

öncelikle telefonumuza bu kodu yazalim *#8999*8378# sonra donanım testine girip gerekli ayarlari yapalim


Normal---------------------
kulaklık kazanci : 4
ahisesiz kazanc : 9
kaydet de



normal2(keytone)
---------------------------
kulaklık kazanci : 15
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de


kulaklık
---------------------------
kulaklık kazanci : 15
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de



hoparlör sup
---------------------------
kulaklık kazanci: 9
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de


hoparlör snd
---------------------------
kulaklık kazanci : 3
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de
hoparlör cıkıs
---------------------------
kulaklık kazanci : 15
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de


hoparlör yanlizca cıkıs
---------------------------
kulaklık kazanci : 12
ahisesiz kazanc : 14
kaydet de



ıss normal
---------------------------
kulaklık kazanci: 15
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de


ıss kulaklık
---------------------------
kulaklık kazanci : 15
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de



ıss normal 2
---------------------------
kulaklık kazanci: 15
ahisesiz kazanc : 15
kaydet de



ıss headset2
---------------------------
kulaklık kazanci: 15
ahisesiz kazanc : 15



yukaridaki kodlari girdik ses hoşunuzamı gitmedi buyrun buda orginal ayarlari yine yukaridaki kodla;*#8999*8378#



normal
kulak kazancı:3
ahizesiz kazancı:9


normal 2
kulak kazancı:5
ahizesizkazancı:12


kulaklık
kulak kazancı:6
ahizesiz kazancı:12


hoparlor sub
kulak kazancı:5
ahizesiz kazancı:15


hoparlör sdn
kulak kazancı:3
ahizesiz kazancı:15


hoparlör çıkış
kulak kazancı:15
ahizesiz kazancı:15


hoparlör yanlızca cıkış
kulak kazancı:12
ahizesiz kazancı:14


ıss normal
kulak kazancı:15
ahizesiz kazancı:15



diğerleri hep 15


ıss normal 2
kulak kazançı:12
ahize kazancı:15


ıss_headset2
kulak kazancı:13
ahizesiz kaancı:15
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Emeğine Sağlık Kuzenin E250 Sine Yaptık Süper Oldu Valla:)
 
eses_nuri

eses_nuri

Üye
YA BEN BİRAZ ACEMİYİM ACABA BU ŞİFREYİ NEREYE GİRİCEZ????:utan

bu kodu kapağı kaydır yada tuş kilidini aç normal masaüstü yani bekleme modundayken gireceğiz arkadaşım :oke:

--------------- Ekleme ---------------

pardon yaw telefonunu şimdi gördüm kapağı kaydır yukarı sonra yazmaya başla olacaktır ;)
 

fulyo

Üye
sağol kardeş çok lazım dı:)
 

esmercocuq35

Üye
bende d900ide denedim olmadı
 

emreemre01

Üye
EVET d900i dede olmuyor
 
eses_nuri

eses_nuri

Üye
*#8999*8378# SGH-D900i kodu budur arkadaşlar denemek isteyenlere duyrulur :oke:
 

tuzlukculu

Üye
ya arkadaşım bu kodu samsung u600e yazdıktan sonra diyo ki:8378 hatalı girdi. ne yapabilirimallah rızası için yardım edin.
 
bidibidi12

bidibidi12

Üye
Teşekkürler :)
 

tuzlukculu

Üye
u600 de olmadı.
 
fethisagol

fethisagol

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar u600 için bulurum o kodlar yeni 1 aylık tefonlar için samsung e250 de çalışır diğer telefonlar için çalışmayabilir.lüften çalışan telefon modeleri yazın.
 

benjamin4534

Üye
yaws ben u 700 de denedım ingilizce bişiler yazıodu ama bı b..k anlamadım :D

--------------- Ekleme ---------------

ya su yukarıda kı yazıları turkceye cevırebılıcek bı delıkanlı yoqmu
 

XXyasinXX

Üye
Kardeş U600 Olmadı Ya Yardım Edin *#0206*8378# Olmadı 53 34 De Olmadı Yardım Help!!
 

aptal08

Üye
yeni ses kodun mükemmel canım abim benim allah işini rast getirsin iyiki bu siteyede üye 0olmuşum
harikasınnn
 
cross77

cross77

Üye
teşekürler:yuru:yuru
 

Benzer Konular



Üst Alt