Yeni Peugeot Moovie

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DefectoR

    Konu Sahibi
Yeni Peugeot Moovie
Dünyanın en ünlü otomobil markalarından Peugeot, geleceğin otomobilini yarattı. Bilim kurgu filmlerindeki otomobillere benzeyen "Moovie," yuvarlanan bir akvaryumu andırıyor. Sadece iki lastiği olan ve elektrikle çalışan bu araç, kendi etrafında 360 derece dönebiliyor. Bu özelliği sayesinde sürücüsünün kolay park edeceği ve dar sokaklarda rahat hareket edebileceği söyleniyor.
 


DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
gelecekte yaşamak istemiyorum o zaman :kop: :kop: :kop:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu ne be !! Elektrik süpürgesinin motor kısmı gibi ..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Resimden mi olsa gerek , ben buna sığamam :ah:

Ayrıca Berdosh'a katılıyorum.Elektrik Süpürgesi gibi :ehe:
 

kafkas_kartali

Üye
bu ne yaw buna arabamı diyolar ben buna süpürge derim... :P buna bineceğime (gelecekte) murat 124 e binerim daha iyi ;;)
 

tofy

Üye
çok ilginç bir tasarım yaratalım derken komik bir tasarım olmuş bence :rolleyes:
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
Yorumsuz... Resim herşeyi anlatıyor...
 
prince of hell

prince of hell

Üye
Originally posted by BeRdOşH@Sep 10 2005, 05:48 PM
Bu ne be !! Elektrik süpürgesinin motor kısmı gibi ..
[post=161873]Quoted post[/post]​
aynen walla :artı: :wacko:
 

keano

Üye
ergonomik yeni nesil bi mouse'a benziyo, yani harbi fareye benziyo kulanklari bilem var lan...yuh yaaa...akvaryummus..pu allah cezalarini $u fransizlarin...puh puh puh...
carparim ben bunu yaa...zaten bindinmi bi icine halk arasina cikamycaan icin..icine gizli gizli inip binceen icin cok kullanissiz bi araba...simdiii...bizim TR icin tabi bu...yani adam diycekki ranza tasiyacam, hani bunun neresine sokacak ranzayi...cok kullanissiz abi bu...(geyik sinirlarini zorladigmin farkindayim ve susuyorum) :D
 
Quattro

Quattro

Üye
Ne güzel işte yaw ne park sorunu ne bişi. Tut iki kişi sırtla çıkar eve hırsızmış falan uğraşma. :kop: :kop:
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
Originally posted by BeRdOşH+Sep 10 2005, 05:48 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(BeRdOşH &#064; Sep 10 2005, 05:48 PM)</div><div class='quotemain'>Bu ne be &#33;&#33; Elektrik süpürgesinin motor kısmı gibi ..
[post=161873]Quoted post[/post]​
[/b]



Originally posted by Gokhan43@Sep 10 2005, 07:44 PM
Resimden mi olsa gerek , ben buna sığamam :ah:

Ayrıca Berdosh&#39;a katılıyorum.Elektrik Süpürgesi gibi :ehe:
[post=162070]Quoted post[/post]​


<!--QuoteBegin-kafkas_kartali
@Sep 10 2005, 08:03 PM
bu ne yaw buna arabamı diyolar ben buna süpürge derim... :P buna bineceğime (gelecekte) murat 124 e binerim daha iyi ;;)
[post=162106]Quoted post[/post]​
[/quote]
bu nasıl bi araba be arabadan cok benziyo mouse elk supurgesi
walla cok enteresan bi tasarım
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
buna araba demeyelim lütfen arabalara hakaret oluyor ;)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Originally posted by BeRdOşH@Sep 10 2005, 05:48 PM
Bu ne be &#33;&#33; Elektrik süpürgesinin motor kısmı gibi ..
[post=161873]Quoted post[/post]​
işte teknoloji &#33;&#33;&#33;
süpürge konusunda yorumum bence iyi olmuş artık cadı lar buna binerler onlarada yazık dimi :kop: :kop:
 

climax

Üye
motosiklet kaskı sandım ben bunu :huhu:
 

Erencivelek

Üye
Şu konsept olayına da hastayım. Bununla minübüs caddesinde gittiğinizi düşünsenize...
 

karakaya_galip

Üye
aynen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt