Yeni Maxicep

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Exalans

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Maxicep
yine yeniden bir maxiceple daha karşınızdayız hoşgeldin maxi !! bugünü dünya maxi günü olarak ilan ediyorum siteyi takip eden arkadaşlar aşşağı hoşgeldin mesajlarınızı alalım...:good: :good:
 


padme

padme

Üye
hos geldin maxi cep!:maxicep: :maxicep: :maxicep:
 

jöly

Üye
:maxicep: :heyo: hoşgelmiş maxicep :good:
 

babuc

Üye
:alkis2: Hoşgeldin Maxicep :alkis2:
:maxicep:
 
ozhan35

ozhan35

Üye
merhaba maxicep.....
maxicep kapalıyken internette çok aradım maxicep gibi site bulamadım... sen teksin.. maxicep
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
H.g'dinde Ne oldu maxiye bi bilgilendiriseniz iyi olacak ileride gene boyle olacak mi ?
 
hasisa

hasisa

Üye
ayrı kalmak kötü
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
evet yeni yüzünye yine yeniden net alemine cep alemine hoşgeldin MaxiCep :maxicep:
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
Bu konu başlığı haberler bölümüne açılmış.. ana sayfada görünecek diye haber niteliği olmayan konu başlığını burada açmak doğrumu.? biraz dikkatli olalım arkadaşlar...konu taşındı.
 
__Midas__

__Midas__

Üye
selam maxicep
 
gknky

gknky

Üye
hayırlı olsun...
 
lfp20

lfp20

Üye
merhaba maxicep.....
maxicep kapalıyken internette çok aradım maxicep gibi site bulamadım... sen teksin.. maxicep

:good: sonuna kadar haklısın sana katılıyorum maxicep gibisi yoooooook. ne olur bizi maxicepsiz vırakmayın birdaha. hoşgeldin maxicep
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
yaa daha kaç kez hoşgeldin diceez.... :kop: :kop: :kop:

nese şaka bi yana evet çok ii oldu açılması tekrardan hoşgeldin maxicep......

:maxicep: :maxicep:
 
irun

irun

Üye
cidden sevindik, arkadaşlar haklı maxicep gibi bi tane daha yok..
ama bu defa çok kan kaybetti bence, eski günlerine dönmesi zor gözüküyo..
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
hoşbuldum bendeee :)

bu arada calendar neden ingilizce türkçe değil :S diğerleri türkçeyken
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
bida ne zaman gitcek site
 

perfectlover

Üye
Geç olsun ama güç olmasın yeter. Yenilenmiş olarak tekrar karşımızda ya, bu yeterli.
 
Ozan

Ozan

Admin
ve kalıcı olarak olması daha büyük bi anlam ifade ediyor.

artık sorun yok :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt