Yeni Logo muz sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
yeni logoyla aynı olmayacakmı yani konu başluıklarında farklı ana logo farklımı olacak :s
Güncellenecek demek, şu andaki iconların ve simgelerin değiştirileceği, yani logo da değiştiği için logo ya uygun bir şekle sokulacağını anlamamak güç :)

Edit:
Ana sayfa simge ve iconları değiştirildi.
 


toprakumit

toprakumit

Üye
Elleri dert görmesin ama tekkende görecek biraz :ehe
 
chester82

chester82

Üye
hoş.sitenin kalitesini ortaya cıkarmış.
 
snacker

snacker

Üye
arkadaslar guzelde soyle duvar yaziları gibi yazsak.yada teknoloik olarak:)
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi


Butonlarımız da güncellendi.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
gayet güzel hoşuma gitti ama şu cevaplama butonlarıda değişebilirdi diğerleriyle tümleşik olurdu
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
gayet güzel hoşuma gitti ama şu cevaplama butonlarıda değişebilirdi diğerleriyle tümleşik olurdu
Değişti zaten

Değişiklikleri görebilmek için sayfada iken

CTRL + F5 (Yada CTRL ile Yenile butonuna aynı anda ) tuşlarına birlikte basarak, sayfanın resimlerinin yeniden yüklenmesini sağlayabilirsiniz.

Sitemizdeki tüm resimlerde, cache modülü oldugundan bir kere resimleri ziyaret etmiş üyeye, bilgisayarında kaydedilmis kopyası gösteriliyor her zaman. Siz sayfayı yenile yapmadan yada 1 gün geçmeden. 1 gün sonra sistem oto. olarak zaten yenisini gösterir.
 
megamen31

megamen31

Üye
eskisi gözümüze daa iyi geliodu ama süper olmuş daa iyiysi olamazdı herhalde
 

cirkinn

Üye
:oke:yorum yapmayacağım eskiside güzeldi buda güzel emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler:oke:
:yuru
 
Dampierre

Dampierre

Üye
daha hoş bir tasarım olmuş ama siteye girdiğimde bir farklılık varmış gibi oluyor.
 
yusufucan

yusufucan

Üye
çok çok güsEL olmuş Süper Ötesi
 
Marasov46

Marasov46

Üye
güzel omuş teşekkürler eski şekilde kenarda olsa bazen baksak masraflı olmuyorsa nostalji güzeldir.:)
 
technonur

technonur

Üye
Güncellenecek demek, şu andaki iconların ve simgelerin değiştirileceği, yani logo da değiştiği için logo ya uygun bir şekle sokulacağını anlamamak güç :)

Edit:
Ana sayfa simge ve iconları değiştirildi.
sen demek istediğimi anlayamamışsın ayrıca butonlar ile logo çok alakasız olmuş bence benim bahsettiğim konu buydu önceden m harfi vardı ve konu başlık resmide m harfi oluyordu şuankinde çok daha farklı neyse herkesin kendi görüşüdür
 
Nazy

Nazy

Üye
sen demek istediğimi anlayamamışsın ayrıca butonlar ile logo çok alakasız olmuş bence benim bahsettiğim konu buydu önceden m harfi vardı ve konu başlık resmide m harfi oluyordu şuankinde çok daha farklı neyse herkesin kendi görüşüdür
fikirlerinizi daha açıklayıcı yazabilirmisiniz?
mesela şöyle olasaydı daha iyi olurdu gibi...
yada logolar ile butonlar arasında farklılık konusundaki
düşüncelerinizi daha net açıklayıp bizi aydınlatabilirseniz çok seviniriz:)
 

mesut74

Üye
güzel olmuş diyecek yok görselliğine ancak konu dışı ama sitenin kullanıcı bilgisayarlarını daha fazla yoran bir yapısı oluşmuş gibi sanki nero nun eklentileri gibi
 
technonur

technonur

Üye
fikirlerinizi daha açıklayıcı yazabilirmisiniz?
mesela şöyle olasaydı daha iyi olurdu gibi...
yada logolar ile butonlar arasında farklılık konusundaki
düşüncelerinizi daha net açıklayıp bizi aydınlatabilirseniz çok seviniriz:)

demek istediğim şu bi sitenin en üstündeki maxicep logosuna bakın tvye benzer bir görselle önplana çıkan bi logo bide cevapla butonundaki karaktere bakın ikisinin birbiriyle yakından yada uzaktan hiçbir alakası yok önceki logo m harfiyle öne çıkıyordu ve heryerde m vardı sadece boyutları farklıydı bu yüzden çok daha uyumluydu birbirine
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
sen demek istediğimi anlayamamışsın ayrıca butonlar ile logo çok alakasız olmuş bence benim bahsettiğim konu buydu önceden m harfi vardı ve konu başlık resmide m harfi oluyordu şuankinde çok daha farklı neyse herkesin kendi görüşüdür
Aynı şeyden bahsediyoruz . :)

Ancak her yerde aynı grafiğin büyüklü küçüklü olması, sıkıcı gelir diye düşünmüştüm .
 
Nazy

Nazy

Üye
demek istediğim şu bi sitenin en üstündeki maxicep logosuna bakın tvye benzer bir görselle önplana çıkan bi logo bide cevapla butonundaki karaktere bakın ikisinin birbiriyle yakından yada uzaktan hiçbir alakası yok önceki logo m harfiyle öne çıkıyordu ve heryerde m vardı sadece boyutları farklıydı bu yüzden çok daha uyumluydu birbirine
bizim amacımız zaten heryerde gözüken M harflerini kaldırmak.
bir logo ile bir buton aynı tartıda tartılmaz bildiğim kadarıyla:)
Güçlü Sitelerde Görüyorsunuzdur logo sadece birkez kullanılır
Örnek Google düşünsenize her arama yanıtının Sol tarafında bir google yada G yazısı olduğunu
bu çok saçma olurdu
 
technonur

technonur

Üye
bizim amacımız zaten heryerde gözüken M harflerini kaldırmak.
bir logo ile bir buton aynı tartıda tartılmaz bildiğim kadarıyla:)
Güçlü Sitelerde Görüyorsunuzdur logo sadece birkez kullanılır
Örnek Google düşünsenize her arama yanıtının Sol tarafında bir google yada G yazısı olduğunu
bu çok saçma olurdu
bakınız alt sayfa numaraları :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt