Yeni Kaykay Aldım

    Konu Sahibi
Yeni Kaykay Aldım
Uzun bir zaman sonra yeni kaykay aldım. Hemde yarı-pro.


 
Tepkiler: heathrow, KinG CrazY ve -Empat-
Güle güle kullan Dikkat et de bir yerin incinmesin
 

0MG90

Üye
Düzgün kullanabiliyo musun? Hayırlı olsun.
 
Hayılı olsun ben 2-3 sene önce gaza gelip pro kaykay videoları falan izledim internetten sonra bi tane kaykay alcaktım 35 tl ye internetten kapıda ödeme yok diye almadık sonra kırtasiyeden 15 tl ye aldım heralde hiç süremedin evde üstüne oturup falan kayıyıodum sonra bi lastiği çıktı 1 sene önce kışın biraz kar yağınca lastiklerini yakıp 9 yaşımdaki kuzenime verdim snow board tahtası gibi olmuştu mahallenin en yüksek yokuşuna çıkardım kuzenime hiç kaymadı tahta demem o ki kırtasiyeden 10 -15 tl lik kütük leri almayın
 
Tepkiler: The Shadow
    Konu Sahibi
Önce kırtasiyeden alacaktım. Sonra onların sorunlu olduğunu öğrenince almamıştım. Bende 90 tl ye bunu aldım.

Sağol.
 

iyavuzoz

Üye
Güle güle kullan fakat bu tahtayı uzun süre kullanamazsın
zımparası ve concave denen tahta kesim açıları bulunmamakta sana tavsiyem 200 küsür tlyi gözden çıkarıp düzgün bir complete kaykay alman hem daha çabuk öğrenirsin hem daha uzun süreli kullanabilirsin
ayrıca bi sorun olursa bana mesaj yoluyla ulaşabilirsin yardımcı olabilirim
 
    Konu Sahibi
Benim kaykay düzgün. O yönden sorun yok.
 
Tepkiler: iyavuzoz