Yeni Forum İmzağam Nasıl olmuş :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrExpert

MrExpert

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Forum İmzağam Nasıl olmuş :D
Evet Dün can sıkıntısından her zamnki gibi photoshopu açıp obuk subuk şeylerle uğraşmaya başladım sonrada Aklıma imzamı yenilemek geldi bende yeni bitane yaptım yorumlarınızı bekliyorum. :) NOT: Yorumlarda istediğiniz kadar acımasız olabilirsiniz alınmam.:d:


ESKİSİ :ehe




YENİSİ :ehe
 


iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
iphone 1-2-3-4-5-6-7-8-9 iphone mini iphone mini s
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
aleranol

aleranol

Üye
Çok deli
 
alaStar

alaStar

Üye
:zong:
 
PriZm

PriZm

Üye
Zekice ama iPhone fanlığı bu kadar belli edilebilir :D
 
Runner626

Runner626

Üye
iPhone dan kalp yapaydın knk
 
abandonware

abandonware

Üye
*/pirzola*//

cs'deki nickim :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
iPhone'dan iPhone yapaydın
 
doctorrr

doctorrr

Üye
3gs demode oldu :P:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
İyiymiş, hayırlı olsun şimdiden :P:
 

mertxxxxxx

Üye
imza süperde çok göze batıyo bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt