Yönetici = Müdür![]()


yaptım

O grup bu ekip
- - - Eklendi - - -
Bir ara yine DM'yi basacaz hazırlıklı olun![]()
(Şaka şaka)

Ama ne zaman basacaz desem banlanıyoruz![]()

Yine banlandı![]()

pnhtyi ya da smartphonegeeks'i basalım?![]()


Ama ne zaman basacaz desem banlanıyoruz![]()
maxiban 
