Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
M.G.K= Maxicep Güvenlik Kurumu
maxiAnti....
- - - Eklendi - - -
Rambo_FT nick imi neden yanlış yazdın?ben senin nick ini yanlış yazıyormuyum?
doğrusu: TR ile - bitik olacak. (MarjinaL -TR)![]()
Düzeltiyorum

beninede katın
- - - Eklendi - - -
e benim elime ne geçti şimdi
- - - Eklendi - - -
maşallah adminlerde metin 2 adminleri gibi; onlarda herkezi banladılar, metin 2 radyatör kasabası gibi bişi oldumaxiban
![]()
Bu ekibe girdin gurur duyman lazım






