iyi yakalamışsınSony'nin yeni paylaştığı videoda 0:23'e ayrıntılı bakarsanız bir cihaz gözüküyor
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

5000. kez yazıyorum Z4'ten sonra yılda bir çıkacak.bu çıkar 6 aya yenisi gelir jet hızındalar zaten
Neden ?5000. kez yazıyorum Z4'ten sonra yılda bir çıkacak.
Zarar ediyorlar. Aynı şekilde LG ve Samsung'da zarar ediyor. Hatta LG 2015'de sadece G serisinden bir telefon duyuracağını söylemişti.Neden ?
Bana 5000 kez yazmadın5000. kez yazıyorum Z4'ten sonra yılda bir çıkacak.
En güzeli. Yılda 1 telefon mantıklı olan bu zaten.Zarar ediyorlar. Aynı şekilde LG ve Samsung'da zarar ediyor. Hatta LG 2015'de sadece G serisinden bir telefon duyuracağını söylemişti.
Aynen kardeşim Z2 aldım bi anda Z3 çıktı tamam aralarında pek fazla fark yok ama insan işte benimki eskidi kafasına düşüyorEn güzeli. Yılda 1 telefon mantıklı olan bu zaten.

Kesinlikle öyle. Bende Z2 aldım hemen çıktı Z3.Aynen kardeşim Z2 aldım bi anda Z3 çıktı tamam aralarında pek fazla fark yok ama insan işte benimki eskidi kafasına düşüyor![]()
Aynen ya sony çok hata yaptı ama gördü zararı sonra yılda bir telefon çıkarmaya karar verdi zaten öyle olması gerek yaniKesinlikle öyle. Bende Z2 aldım hemen çıktı Z3.![]()
Aynen kardeşim keşke almasaymış ama neyse Z3 te süper telefonYakın bi arkadaşım Z3 sipariş etti yarın elinde olucak. Ama pek anlamaz telefon muhabbetlerinden zaten söyledim Z4 tanıtılıcak falan diye oda şaşırdı yani ki haklı![]()

Yakında düzeltirler donanımsal olabilirZ3 serisinde kamerada pembeleşme var alınmaz şimdilik
Z2 ile pek fark yok amaAynen kardeşim keşke almasaymış ama neyse Z3 te süper telefon![]()

