Haber Yeni cihaz ayrıntısı - Sony CES 2015

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Yeni cihaz ayrıntısı - Sony CES 2015
Sony'nin yeni paylaştığı videoda 0:23'e ayrıntılı bakarsanız bir cihaz gözüküyor

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
z4 tür :)
 
  • Beğen
Tepkiler: key43
98farom98

98farom98

Üye
Aynen :)
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
kesin z4 :ehe
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:hmmm bu çıkar 6 aya yenisi gelir jet hızındalar zaten :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: key43
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Sony telefon. Çıkartma hızını yavaslatacıgını söylemişti
 
key43

key43

Üye
Zarar ediyorlar. Aynı şekilde LG ve Samsung'da zarar ediyor. Hatta LG 2015'de sadece G serisinden bir telefon duyuracağını söylemişti.
En güzeli. Yılda 1 telefon mantıklı olan bu zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
98farom98

98farom98

Üye
En güzeli. Yılda 1 telefon mantıklı olan bu zaten.
Aynen kardeşim Z2 aldım bi anda Z3 çıktı tamam aralarında pek fazla fark yok ama insan işte benimki eskidi kafasına düşüyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: key43 ve B.A.R.O.N
key43

key43

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve 98farom98
98farom98

98farom98

Üye
Kesinlikle öyle. Bende Z2 aldım hemen çıktı Z3. :kotu:
Aynen ya sony çok hata yaptı ama gördü zararı sonra yılda bir telefon çıkarmaya karar verdi zaten öyle olması gerek yani
 
  • Beğen
Tepkiler: key43 ve B.A.R.O.N
key43

key43

Üye
Yakın bi arkadaşım Z3 sipariş etti yarın elinde olucak. Ama pek anlamaz telefon muhabbetlerinden zaten söyledim Z4 tanıtılıcak falan diye oda şaşırdı yani ki haklı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 98farom98 ve B.A.R.O.N
98farom98

98farom98

Üye
Yakın bi arkadaşım Z3 sipariş etti yarın elinde olucak. Ama pek anlamaz telefon muhabbetlerinden zaten söyledim Z4 tanıtılıcak falan diye oda şaşırdı yani ki haklı :)
Aynen kardeşim keşke almasaymış ama neyse Z3 te süper telefon :)
 
  • Beğen
Tepkiler: key43
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Z3 serisinde kamerada pembeleşme var alınmaz şimdilik
 


Üst Alt