Yeni C6 Modları Acil

Sponsorlu Bağlantılar

  • 19 Eylül 2013
  • 1033 Okunma
  • 22 Cevap

  1. 19 Eylül 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Selam arkadaşlar hepinizi hoşbulduk bana yeni C6 modları lazım yamaya atıcam lütfen çalışan modları bana gönderiniz...
     


    Yazan: faiq_axadov

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 19 Eylül 2013 #2
  3. 19 Eylül 2013 #3

    faiq_axadov

    faiq_axadov
  4. 19 Eylül 2013 #4

    silentattack

    silentattack
    hangi modları istediğini söyle ben çalışanlarını vereyim sana :pc:
     
    faiq_axadov bunu beğendi.
  5. 19 Eylül 2013 #5

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    bak kardewim ben azeri oldugumdan sizin dili pek iyi anlamiyorum o yuzden biraz zorluk cekiyorum... verdiyin linkden modlari indirdim baktim hepisi birbirinden guzel ama cogunda resim olmadigindan pek anlamiyorum ordaki modlari... bana esasen diger mevzuda resimde koydugum 5800 in kendi numara arayan klavyesi lazim... 5800 lerde ekran bildiyimize gore bir tarafda duruyo ama ben istiyorum ekran her iki yanda dursun Accel switch ilede yapiyorum olmuyo bunun icinde mod lazim... birde bana 5800 in oz orijinal temalarinda effekti acik tutuyoruz ha bak o effekt modu lazim bana C6 portuna aticam... bula bilirsen bu istediklerimi memnun olurum kardewim... onceden tewekkurler!!!
     
  6. 19 Eylül 2013 #6

    silentattack

    silentattack
    faiq_axadov bunu beğendi.
  7. 19 Eylül 2013 #7

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    Allah senden razı olsun kardeşim bunlari şimdi flashlayip yarin sabah telefona yazicam:thumbup::tşk:
     
  8. 19 Eylül 2013 #8

    silentattack

    silentattack
    tamamdır kolay gelsin kardeşim
     
    faiq_axadov bunu beğendi.
  9. 20 Eylül 2013 #9

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    kardeşim sen dediyin modlari atiyorum rofs2 ye böyle bi hata veriyo tek-tekde atiyorum yine aynı şey oluyo:bilmm
    < Resmi açmak için tıklayın >
     
  10. 20 Eylül 2013 #10

    silentattack

    silentattack
    cookerla dene bi de
     
    faiq_axadov bunu beğendi.
  11. 20 Eylül 2013 #11

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    kardewim yanliwlik bende ben rofs2 ni program filesda koydum diye nfe hata veriyodu yerini deyiwtim sorun cozuldu... wimdi senden son olarak bir ricam olacak bana bir modda lazim telefonu warja koydukda yewil iwik yansin bak o mod bana lazim son olarak eger mumkunse
    ---
    flashladim yazdim telefona ama telefon açılmıyo yanız nokia yazisi ekran gelib sonuyo :(
    ---
    ben belkide bunlarin hepisini birden flashladim diye boyle oldu bilmiyorum ama şimdi tek-tek yapiyorum bazilarini telefon aciliyo ilk olarak senin o bana verdiyin effekt bide ekran modunu test etdim effekt hemen effekt ama biraz gec calişiyo onu boş verdim bana esas ekran donub bir yanda durmayi lazim o bu modda yok
     
    aykut60 bunu beğendi.
  12. 20 Eylül 2013 #12

    silentattack

    silentattack
    bence sen forumda yapılmış olan cfwleri al kendine göre düzenle sıfırdan yapmak zor iştir
     
  13. 20 Eylül 2013 #13

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    yok benimki zaten sifirdan diyilki 5800 icin duzenlenmiw c6 portudu ama 1-2 istek mod varki onlari porta atmak istiyorum...
     
  14. 20 Eylül 2013 #14

    silentattack

    silentattack
    verdiğim modlar telefonun açılışıyla alakalı modlar değil başka bi mod attıysan ondan çalışmayabilir
     
  15. 20 Eylül 2013 #15

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    bu modların bazıları çalışıyo tek-tek vurdum şimdi telefon açılıyo bi sikinti yok yani ama ben bişey sorucam bu 5800 in kendi core dosyasina bu modlari ata bilirmiyim ??
     
  16. 20 Eylül 2013 #16

    silentattack

    silentattack
    core un içindekileri rofs2 ye aktarmadıysan atabilirsin ama hangisinin core a atılacağını bilmelisin
     
  17. 20 Eylül 2013 #17

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    bunu nasil oyrene bilirim ?? bak kardeşim boyle soyliyim bana 5800 in kendi yamasi icin c6 ana ekrani vidjeti lazim bana tekce bu lazim birde o mesajlaşmada Ok ve ekran bunlari sonra ariyip bula bilirim ama esas ana ekran vidjet lazim
    ---
    bak şunlari yaptim şimdi ama alinmadi gene :(
    demeli ben core cooker ile kilidden acdim ve daha sonra ise sen verdiyin modlarin icinden şu resimde gosterdiyim modu yazdim...
    < Resmi açmak için tıklayın >


    ama Nfe ile flashlamak istediyimde boyle bi goruntu oldu...

    < Resmi açmak için tıklayın >

    burda gorunduyu gibi mcu işigi yanmyo... boyle bi sorun var... :(
     
  18. 20 Eylül 2013 #18

    silentattack

    silentattack
    5800 ofw de widget olmaz desteklemiyo çünkü mcu dosyası da core dur kendin tıklayıp core u seçebilirsin
     
    faiq_axadov bunu beğendi.
  19. 20 Eylül 2013 #19

    faiq_axadov

    faiq_axadov
    coru oyle secsem widget gelirmi telefona ??
    ---
    ya affedersin kardeşim yaa seninde başini agritiyorum kaç gundu kusura bakma :(
     
  20. 20 Eylül 2013 #20

    silentattack

    silentattack
    hayır gelmez c6 portlarda mümkün sadece o
    ---
    estağfurullah sizlere yardım etmek bana zevk veriyo
     
    faiq_axadov bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
20/07/2019 - 17:07