Yeni bi tema Efekti Daha !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
hani efekt klasorunde dosyalar varya orda hangi dosya bu gorevi yapıo(menudeyken arkada parlama.bide menuye bastıgından olan efekt)ordaki dosyalardan hangisini silersem bu efektleri devre dısı bırakırım.biliosan dosyanın isimlerni yazarmısın

sen silinecek dosyaları ver ben siliyim bu arada o efekte de bakıyim :D


----------Eklendi @ 23:53:34 ---------- Yazıldı @ 23:41:45 ----------

tamam Hasan yaptım sağolasın bide nasıl değiştircez şu veleti canımız sıkılınca o nu da yazıversene be bana :)

Tema efektlerini kapat öyle kullan yeni bi efekt için resource içine attığımız klasöru sil yeni efekti at oraya ;)
 


AHKE

AHKE

Üye
bu konuda paylastıgın efektlerde oluo iste hangi dosyalari silcegimi bilmiorum
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
effects klasörunu sil c;/resource dan
 
AHKE

AHKE

Üye
hyr ben onu dmek istemedm hani senin bu konuda paylastıgın efekt varya menuye bastıgında bi parlama oluo menude işte o parlamayı nası kaldırırm diger efektler kalsnda.onu yapan doşya hangisi klasordek4
 

ismail010

Üye
tamam Hasan çok sağol :) güzel bi çalışma ve çok hoş olmuş :) daha iyilerini görürüz umarım senden :)
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
hyr ben onu dmek istemedm hani senin bu konuda paylastıgın efekt varya menuye bastıgında bi parlama oluo menude işte o parlamayı nası kaldırırm diger efektler kalsnda.onu yapan doşya hangisi klasordek4

Eski efektlerin üzerine kurmuşsan oradan kalmıştır c :/resource den sil effect klasörunu sonra benim efekti bi daha at oraya ben öyle bi efekt eklemedim:D


----------Eklendi @ 11:49:01 ---------- Yazıldı @ 11:47:55 ----------

tamam Hasan çok sağol :) güzel bi çalışma ve çok hoş olmuş :) daha iyilerini görürüz umarım senden :)

Begendiğine sevindim:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt