Yeni Avatarım hakkında yorumlar

Sponsorlu Bağlantılar

Akıncı

Akıncı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface


Invoke

Invoke

Üye
@-Akıncı futbolla hiç ilgim yok :D Sadece milli maçlarda heyecanlanıyom :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
Ne imkanı la zaten herşey var telde?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Invoke

Invoke

Üye
Root ile imkanın sınırsız oluyor. Roma gerek yok bencede. Rom bizim gibi garibanlara gereklidir bence. Size değil. Muzhiwan reis var çinli her türlü oyunu indrebilirsin onun programı ile. Datası da iniyor ama sanırım root gerektiriyordu. Bir program çince :D Ama anlıyorsun nereye basacağını :D
Ne imkanı la zaten herşey var telde?

Abi mesala bir şeyi silmek istiyorsun ama telefona gömülü, ya da bir uygulamanın yedeğini alacaksın titanium backup denilen program ile ama root ister ya da, aracı uygulamalar olmadan klavyeyi ya da yazı tipini değiştireceksin sistem dosyalarını değiştireceksin yani ya da luancherı ya da bildirim çıbığını... Bunlar hep root ister.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve x-scarface
x-scarface

x-scarface

Üye
Ben kullanıyorum bi tane büssürü paralı şey indirdim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
Rootu ne olduğunu ve nasıl yapıldığını vs biliyorum kardeşim ama demek istedigim suan gerek yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Akıncı

Akıncı

Üye
Ben kullanıyorum bi tane büssürü paralı şey indirdim :D
bir çok site var ücretlileri ücretsiz veren ya da mod. kardeşlerim paylaşıyor ama root a ihtiya. var bende en kısa zamanda yapma planım var
 
Invoke

Invoke

Üye
Rootu ne olduğunu ve nasıl yapıldığını vs biliyorum kardeşim ama demek istedigim suan gerek yok :)

Doğru diyorsun, gerek olmayabilir. Aslında o da daha çok biz garibanlar için, sen aynı anda 3 launcher kur aralarında geçiş yap. 2gb ramin var sonuçta. Ben birini kurarken orijinaliyle değiştirmezsem kasar. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve x-scarface
x-scarface

x-scarface

Üye
bir çok site var ücretlileri ücretsiz veren ya da mod. kardeşlerim paylaşıyor ama root a ihtiya. var bende en kısa zamanda yapma planım var
Blackmart alpha kullan rootsuz herşey bedava ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
Doğru diyorsun, gerek olmayabilir. Aslında o da daha çok biz garibanlar için, sen aynı anda 3 launcher kur aralarında geçiş yap. 2gb ramin var sonuçta. Ben birini kurarken orijinaliyle değiştirmezsem kasar. :D
Mücoooo bunlar fakir gel gidelim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
En son sürümü indirdim ilkinde 3 paralı pro indirdim kapattım sonra açtım hata verdi kaldırıp tekrar kurdum sıkıntı yok
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
Zaten günlük pro mu indiriyorsun müco bence şimdilik bunla idare et root sonraki iş bence
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
Muco elemanın biri pro paylaşmış tek tıkla root diye sağlıklı mı acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı


Üst Alt