Akıncı
Üye
bende çok şükür root yapsam mı yapmasam mı onu düşünüyorumİyiyiz, sen nasılsın? @-Akıncı
bir gün ceza yiyeceğiz ama ne zaman@CABBAR @TheFenomen @x-scarface @-qarapapaq- @-Akıncı
@Joker @achambo @Dede @Oğuzhan @TremmerT.@Kerim. @Türe @OPC @Emrgncy112 @ANIL @OttomaN TigeR @minoo
nasılsınız?
kendimi de tagledim![]()








kızma reis, benim avatarım da siyah beyaz 


