Yeni Aşkm Rvzna Yazdığım Şiir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Aşkm Rvzna Yazdığım Şiir
sen seni,seni düşündüğüm gibi
ben beni,seni düşündüğm gibi
sen de beni düşündün mü ???
beni ben yapan ,sen
seni sen yapan ,ben
sen ve ben
deyişimizle
biz...
biz,birbirimizi bulduk
insanlar kıskandı
kıskananlar çatladı
seni benden,beni senden
bizi bizden koparmk istediler
başaramadılar,kahroldular,dağıldılar
biz
sen ve ben
ben ve sen
öyle güçlü öyle kuvvetliyiz ki...
bizi bizden
seni benden
beni senden
bu canı bu bedenden
asla ayıramazlar
bizim bir kalbimiz var
yarısı senin yarısı benim...

çoooooooooook mutluyum seninle...
gknky
 


mAd_girL

mAd_girL

Üye
maşallaahh tekriri bol bir şiir olmuşş
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saolasın mad çoooooook mutluyum yaaa
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
<span style="color:#003300">rüyalarımda sen
kalbimde sen
yüreğimde sen
beynimde sen
ruhumda sen
ufkumda sen
hayalimde sen
gelmişimde sen
geleceğimde sen
hayatımda sen
SEN SEN SEN...
sadece <span style="color:#33CC00">rvzn</span> ....</span>
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
yani tekriri bol olmuş dedim amaa keşke az tekrar yapsaydın anlamı kuvvetlendiricem diye yapmışın ama aksini yapmış gibi..
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
bence böle çok güzel oldu.
anlamak önemli mad
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
okurken unutmuyormusun biraz karışık olmuş ama dediğin gibi anlatılmak istenen çok şey var
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
okurken unutmuyormusun biraz karışık olmuş ama dediğin gibi anlatılmak istenen çok şey var
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
okurken unutmuyormusun biraz karışık olmuş ama dediğin gibi anlatılmak istenen çok şey var
ya varya bi cevap yazıyoruz almıyor sonrada yedi ceddini yazıyor
 
NiGhT WarRioR

NiGhT WarRioR

Üye
analtılmak istenen şeyler çok ama tekrar biraz çok olmuş yinede paylaşım için saol.....
 
Lost_Boy

Lost_Boy

Üye
paylaşım için saol.....................
 

CooL'n'Quiet

Üye
al sana tekrir..
tek tek
a&#287;ard&#305; bak saclar&#305;m tek tek
tek tek daml&#305;yor gözyaslar&#305;m tek tek
tek teeek b&#305;rakt&#305;lar beni teek
tek tek cald&#305;m dost kap&#305;s&#305;n&#305; tek tek
tek teek tan&#305;d&#305;m hepisini tek tek
tek teek b&#305;rakt&#305;lar benii teek

ibrahim tatl&#305;ses featuring ben :Pp
 
barabelli

barabelli

Üye
gknky arkada&#351;&#305;m s&#305;&#305;r&#305; okuyunca cok mutlu oldum Ben s&#305;&#305;r &#305;le &#305;lg&#305;lenmed&#305;m ama oradak&#305; rvzn ve senle &#305;lg&#305;lend&#305;m &#305;ns allah devam&#305;n&#305; get&#305;r&#305;r h&#305;c ayr&#305;lmazs&#305;n&#305;z ben gercekten cooooook mutlu oldum em&#305;n ol olm oldugu zaman neden solem&#305;osun hemen aram&#305;osun yada pmden bana ulasm&#305;osun yoksa ben&#305; mutlu etmek &#305;stem&#305;ormusun yaff su yandak&#305; sm&#305;lesda b&#305;ra tokusturuorlar ya gorunce akl&#305;ma geld&#305; bu olay&#305; b&#305; &#305;slatal&#305;m gknky
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar
 

^^AnaCOnDA^^

Üye
elcağızlarına sağlık
 

s.a.d.o_0.0.0.8

Üye
anlatılmak istene çok şey var ama çok tekrar var
tekrar fazla kullanma başarılar..................................
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saol arkadaşım . ... .
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
yorum yok o kızla çıkarken özm ü aradım hep o kızda bulamadım . ... .
 
barabelli

barabelli

Üye
tmm anlıoruz ozaman sana ders olsun kendınden emın olmadan bırı ıle cıkma onuda umutlandırma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt