gknky
Üye
Yeni Aşkm Rvzna Yazdığım Şiir
sen seni,seni düşündüğüm gibi
ben beni,seni düşündüğm gibi
sen de beni düşündün mü ???
beni ben yapan ,sen
seni sen yapan ,ben
sen ve ben
deyişimizle
biz...
biz,birbirimizi bulduk
insanlar kıskandı
kıskananlar çatladı
seni benden,beni senden
bizi bizden koparmk istediler
başaramadılar,kahroldular,dağıldılar
biz
sen ve ben
ben ve sen
öyle güçlü öyle kuvvetliyiz ki...
bizi bizden
seni benden
beni senden
bu canı bu bedenden
asla ayıramazlar
bizim bir kalbimiz var
yarısı senin yarısı benim...
çoooooooooook mutluyum seninle...
gknky
ben beni,seni düşündüğm gibi
sen de beni düşündün mü ???
beni ben yapan ,sen
seni sen yapan ,ben
sen ve ben
deyişimizle
biz...
biz,birbirimizi bulduk
insanlar kıskandı
kıskananlar çatladı
seni benden,beni senden
bizi bizden koparmk istediler
başaramadılar,kahroldular,dağıldılar
biz
sen ve ben
ben ve sen
öyle güçlü öyle kuvvetliyiz ki...
bizi bizden
seni benden
beni senden
bu canı bu bedenden
asla ayıramazlar
bizim bir kalbimiz var
yarısı senin yarısı benim...
çoooooooooook mutluyum seninle...
gknky
