aamet1991
Üye
-
Konu Sahibi
-
Gözünüz korkmasın. O kadar büyütülecek bir şey değil programcılık.evet ya gözüm korktu vallasadece text içeren uygulama bu kadar bilgi gerektirir mi?
Gözünüz korkmasın. O kadar büyütülecek bir şey değil programcılık.
Programcılık ile yazılım çok farklı şeyler.
Programcılık dediğiniz gibi çok basit bir iştir. Kodlar ezberlenir, istenilen o kodlarla yazılmaya çalışılır.
Ancak yazılım işi çok zor bir iştir. Kütüphaneler ezberlenir, alternatif kütüpaneler oluşturulur, problem çözme yetenekleri geliştirilir ve matematiksel modellemeler, algoritmalar kurulur (matematik mühendislerinin en büyük artısı), bunları yaparken İngilizce kaynak okunur yenilikler, çözümler öğrenilir. Öğrenilen her teknolojide uygulama fikirleri yürütülür, orjinal fikirler, ya da var olanı geliştirebilecek fikirler çıkartılmaya çalışılır, yazılan uygulamayı daha hızlı hale getirebilecek minimum ram-cpu yiyecek çözümler üretilir vs. çok fazla gereksinimler vardır yazılımcı olabilmek için.
Bahsi geçen uygulamayı ben size Passaparola uygulaması çalışmalarım arasında bir gün 1-2 saatte yaparım, hatta siz de çok rahat yapabilirsiniz. Visual Studio indirin,Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızadresine üye olup dersleri alın yeterli olacaktır bu uygulama için
Kolay gelsin.
Emre bey birlikte bir program yazalım
Ben yavaş yavaş Sdk ya bakıyorum
Her gün bir yeni
Kusura bakma dostum ama işin mahiyeti ne olursa olsun hiçbir işi hiçbir mesleği böyle küçümsememelisin, her işin kendine göre zorluğu bir püf noktası ustalığı vardır. Senin sözlerin en basitinden o işi yapanlara saygısızlıktır.
Gözünüz korkmasın. O kadar büyütülecek bir şey değil programcılık.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?