Invoke
Üye
Orası doğru hocamda ben saf andoidin yerine zenginlestirilmisini tercih ediyorum telefon kaldırdığı sürece![]()
Stabilliği sağlayabiliyorlarsa zengin olması daha iyi tabi

Orası doğru hocamda ben saf andoidin yerine zenginlestirilmisini tercih ediyorum telefon kaldırdığı sürece![]()

Stabilliği sağlayabiliyorlarsa zengin olması daha iyi tabi![]()
oyun için oyuncu yamasi, uzun şarj süresi için batarya yamasi, stabillik ve akıcılık için stabilite yamasi elimin altında her an cwm den flashlamaya bakio 
Rom + kernel + mod yeterli gelio bide one birakalimda stabil olsunoyun için oyuncu yamasi, uzun şarj süresi için batarya yamasi, stabillik ve akıcılık için stabilite yamasi elimin altında her an cwm den flashlamaya bakio
![]()

sizce android stabilleşio mu her yeni surumde
4.3 fazladan 70mb ram harcıyo. max ram kerneli kurunca boşta 550 ram kalıyo sorun kernelde heralde
4.3 hariç bence evet.
4.3 fazladan 70mb ram harcıyo. max ram kerneli kurunca boşta 550 ram kalıyo sorun kernelde heralde
arkadaşlar xperia z ye gelir mi acaba?
harf sırasına gore gitmiş bundan sonraki sürüm L ile baslar

