** Yeni Aldığım Süper Ötesi PC **

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ByAbsn

Üye
    Konu Sahibi
** Yeni Aldığım Süper Ötesi PC **
5 yıldan beri kullandığım kasam artık yaşlandığı için yeni bir pc alma kararı aldım ve 2 hafta boyunca ince eliyip sık dokuyup süper ötesi bir sistem topladım. Özellikleri Ve Fiyatı Aşşağıdaki Gibi Buyrun Bakın :
Not: Sistemi VAtan Bilgisyardan Aldım Fiyatlar Oranın Fiyatıdır ve 30 Haziranın Fiyatlarıdır.

Anakart:
Asus P7P55D-E PRO Fiyatı : 333Tl

İşlemci:
İntel Core i5 750 4 Çekirdek Fiyatı :344 Tl

Ekran Kartı :
Sapphire Ati HD 4890 1GB 256 Bit Vapor-X Fiyatı : 336 Tl

Ekran:
LG E2240S-PN 21.5" Led Fiyatı :268Tl

Harddisk:
Western Digital 3.5" 1TB 64Mb Sata 3.0 7200Rpm Fiyatı: 162 Tl

Ram:
Kingston 6GB (3*2Gb) Kit Hyperx FFR3 1600Mhz CL9 Fiyatı :317 Tl

İşlemci Soğutucusu :
Xigmatek HDT-SD964W Fiyatı: 39 Tl

Dvd Okuyucu:
Pıoneer DVR-S18LBK Doble layer Sata Fiyatı : 43 Tl

Kasa:
Ximatek Utgard Pure Black Edition 80 Plus 700 W Siyat Fiyatı: 268 Tl

Not: Fiyatlar KDV HARİC FİYATLARDIR KDV DAHİL 2493 TL YE DENK GELİYOR.

Resimler:









Resimleride Bunlar Kasa Canavar Gibi Isınma Gibi Bir Durum Söz Konusu Bile Değil
Allah Herkese Nasip Etsin ...



 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Hayırlı Olsun Güle Güle Kullan

Hakkaten Bir Canavar
 
Tebrikler canavarın da ötesi Muhteşem :
 
bu pc bende olsa varya aboooooo

--------------- Ekleme ---------------

bu arada işletim sistemin ne merak ettim 64 bit bi de değil mi ?
 

Perfect!

Üye
bence sadece kasa bile yeter süper bi alet hayırlı olsun
 

Mert

Üye
Evde yalnız bırakılmaz
Hayırlı olsun
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun
 

rapman

Üye
hayırlı olsun benimde buna benzer bir bilgisayarım var
bu arada tek kötü yanı 64 bit olması.64 bitlere program bulmak çok zor oluyor.
 

ByAbsn

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun Bu arada İşetim Sistemi Win7 Professional 64Bit

--------------- Ekleme ---------------

Hepiniz Sağolun Bu arada işetim sistemi Win7 Professional 64 Bit Arkadaşında dediği gibi bazı oyun ve programlarda sorunlar çıkıyor
 
64 bitin yararı da varar zararı da ama zaten 6gb belleğe de 32 bit atarsan kafanı kes derim
 

ByAbsn

Üye
    Konu Sahibi
64 bitin yararı da varar zararı da ama zaten 6gb belleğe de 32 bit atarsan kafanı kes derim

32bitte ramlerin 3gb ı boşa duruor çalışmıor açıkcası önce cd yok diye 32 bit yaptım sonra mecburen para verip 64 bit format attırdım
 

Aziz™

Üye
çok güzel kasa dediğin gibi canavar..
hayırlı uğurlu olsun..
artık bizede kasadan bir tur verirsin..
 
benim pc 4gb ram 32 bit 3 gb görünüyor windowsda
 

ByAbsn

Üye
    Konu Sahibi
Aziz™;2697675' Alıntı:
çok güzel kasa dediğin gibi canavar..
hayırlı uğurlu olsun..
artık bizede kasadan bir tur verirsin..

Vermemmi Gel Bi Tur At
 

Aziz™

Üye
sağol inşallah hayrını görürsün..
birde buna hızlı internette bağladınmı resmen uçarsın..
 

M3L!H

Üye
Benim Notebook'la aynı özelliklere sahip HP Pavilion DV6-2158et Win7 Home Premium 64 bit
 
oh ne güzel 64bitsiniz yaw biz 32 32 takılalım öyle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...