Yeni aldığım N8in ekranında ölü piksek(mavi nokta) sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kolcu45

Üye
    Konu Sahibi
Yeni aldığım N8in ekranında ölü piksek(mavi nokta) sorunu
Çarşamba günü bana doğumgünü hediyesi olarak gelen N8 telefonumun ekranında iğne ucu kadar mavi nokta var sanırsam bu ölü piksel olarak adlandırılıyor.Bu nokta sadece siyah ve mor renkler üzerinde belli oluyor diğer zamanlar normal menülerde filan herhangi sıkıntı yok her ne kadar ufak da olsa sıfır alınan bir telefondan hata çıkması can sıkıcı bir durum.Şimdi benim sıkıntım şu telefonu yenisi ile değiştirlmesini isticem ama aldığım adamı aradım bizilik durum yok servise göndeririz biz diyor onlar karar verir tamir edemezlerse yenisi yollarlar diyor.Nokiayı da aradım aynılarını söyledi hemen hemen.Şimdi arkadaşlar benim yapabileceğim bir şey yok mu tüketici hakları vb nereye başvurabilirim kaç gün içinde başvurabilirim?Bana lütfen bu konuda yardımcı olun.
 


den1905

den1905

Üye
Artık tüketici haklarında eskiye göre farklılıklar var. Ürünü aldığınız gün içerisinde bile arıza oluşsa bile değişim olmuyor servise gönderiyorlar ben öyle biliyorum yanlışım varsa kusura bakmayın. ölü pikseller içinde belli bir sayıda olduğu zaman garantiden değişim yapılabılıyor dıye bılıyorum fakat telefon ekranları için durum nedir tam emin değilim.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Kardeş bildiğim kadarıyla telefonun değiştirilmesi veya paranızın iade edilmesi için cihazın 3 defa aynı arızadan dolayı servise gitmiş olması gerekir. Bu sebepten dolayı iade alıp değiştirmek zorundalar, eğer almazlar ise hiç beklemeyin servis formları (belgeleri) ile birlikte tüketici hakem heyetine gidip şikayetinizi belirtin ve işlemlerinizi başlatın. Umarım lehine karar alınır 2-3 ay içerisinde sorunun çözülür inşallah.
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Ayıplı mal de gönder servise
 

kolcu45

Üye
    Konu Sahibi
ayıplı mal diye göndersem servise yenisi ile değişim yapar mı?yoksa tamir edip geri mi gönderir? Şundan soruyorum ben tamir olmuş tel kullanmak istemiyorum bunu bir kere açtıkların da orjinalliği gidiyor sonuç olarak
 
technoblue

technoblue

Üye
önce bir tamir deneyecekler. eğer tamir sonuç vermezse değişimini gerçekleştirirler.
 
distakjo

distakjo

Üye
Kardeş bildiğim kadarıyla telefonun değiştirilmesi veya paranızın iade edilmesi için cihazın 3 defa aynı arızadan dolayı servise gitmiş olması gerekir. Bu sebepten dolayı iade alıp değiştirmek zorundalar, eğer almazlar ise hiç beklemeyin servis formları (belgeleri) ile birlikte tüketici hakem heyetine gidip şikayetinizi belirtin ve işlemlerinizi başlatın. Umarım lehine karar alınır 2-3 ay içerisinde sorunun çözülür inşallah.
haha :D telefonu öyle kullanırım hatta hiç kullanmam ama uğraşmam ben olsam böyle şeylerle :)
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Değişim yapmış olabilirler ama sanmıyorum, değişime gidecek telefon sahibini unutturuyo:ehe
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
ondan bişey olmaz kullanmaya devam
 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
ölü piksel tamir olacağını sanmıyorum.ekran değişir derler en fazla.oda 1 ay kadar sürer , tel gelmez.tüketici hakem heyetine başvurup paranı veya yeni teli alabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt