uzman47
Üye
Son final sürüm sarj konusunda sıkıntılı bir çok kişi bunu dile getirmiş.Arkadaşlar en son sürümü yükledim şarj konusundan hiç memmun kalmadım.Önceki sürümünü çok begeniyordum kernel 7.6 sürmünü kullanıyordum.
Yeni sürümle birlikte önce boaofle 7.6 sonra 7.7 kurmama rağmen değişiklik olmadı sizde de mi böyle.

