uzman47
Üye
Boeffla yuklenmis gorunuyormu kernel kısmında 7... Serisi olması lazımsimdi indirdim insltl.zip e girip kerneli sectim yukledin sonra tlfnu actim fakat yene ayni sorun nerde yanlis yapiyorum
Boeffla yuklenmis gorunuyormu kernel kısmında 7... Serisi olması lazımsimdi indirdim insltl.zip e girip kerneli sectim yukledin sonra tlfnu actim fakat yene ayni sorun nerde yanlis yapiyorum
baska kernel yukleyip bir foto cekmesi lazim,sonra boeffla kuracakBoeffla yuklenmis gorunuyormu kernel kısmında 7... Serisi olması lazım
Dogrudur ama zaten romun orjinal kerneliyle kamera hatası alıyordu arkadas.baska kernel yukleyip bir foto cekmesi lazim,sonra boeffla kuracak
hangisi hata veriyorsa bir baskasi yuklenip denenmeli bana gore,agni arter falan denenip tekrar boeffla ya donulebilir,acaba sorun hangisindrDogrudur ama zaten romun orjinal kerneliyle kamera hatası alıyordu arkadas.
Paylastıgım zipi flashladın mı?hangisi hata veriyorsa bir baskasi yuklenip denenmeli bana gore,agni arter falan denenip tekrar boeffla ya donulebilir,acaba sorun hangisindr
korkuyorum flashlamaya,geri donusu yok cunku orjinalinin zipi yok,sorun cikarsa naparim sonra dostum,su an hic sorunum yokken riske atmak istemiyorum acikcasi [emoji5]Paylastıgım zipi flashladın mı?
Bence sıkıntı olmaz denenmiş bir zip. tabi yinede sen bilirsin.korkuyorum flashlamaya,geri donusu yok cunku orjinalinin zipi yok,sorun cikarsa naparim sonra dostum,su an hic sorunum yokken riske atmak istemiyorum acikcasi [emoji5]
Megawipe dosyasi ve boeffla 7.9 kernel indir.usta simdi ben ne yapiyim Allahini seven yardim edin ne yapmam gerek simdi
eskiden hic bi sorun yoktu bu romu yukledim uyari kamera basarisiz diyo ve retlica dan on kamera aciliyo arkaya atinca ordanda hata veriyo
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
yardim edin bilen yokmu beyler
Kardes romu wipe data_ wipe cache_wipe dalvik_clean to ınstall new rom ve son olarak megawipe ile sil rom zipini tekrar flashla ve kurulumdan sonra tekrar kamera ac dene..usta simdi ben ne yapiyim Allahini seven yardim edin ne yapmam gerek simdi
eskiden hic bi sorun yoktu bu romu yukledim uyari kamera basarisiz diyo ve retlica dan on kamera aciliyo arkaya atinca ordanda hata veriyo
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
yardim edin bilen yokmu beyler
Asagıdan linkden indir.peki bu megawipe dosyasini nerden bulcam
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızmegawipe lazım olursa kullanabilirsiniz [emoji3]
tamam usta indirdim simdi tam olarak ne yapmam gerek artik yanlislik yapmam istemiyorum seni iki gundur yoruyoruz fakat 3 4 yildir rom yuklememisim bildigim ne varsa hepsini unutmusum belkide ondandir bu sorunlar basima geliyorAsagıdan linkden indir.
Onceki mesajda yazdım sırasıyla uygula megawipe dosyasıda hafıza kartında olsun. Temizlikten sonra recovery moddan cıkmadan romu tekrar flashla. Kurulumdan sonra kameraya gırmeye calıs hata verırse boeffla kernel flashlayıp denersın.tamam usta indirdim simdi tam olarak ne yapmam gerek artik yanlislik yapmam istemiyorum seni iki gundur yoruyoruz fakat 3 4 yildir rom yuklememisim bildigim ne varsa hepsini unutmusum belkide ondandir bu sorunlar basima geliyor
yaptim fakat megawipe dosyasi romu temizlemiyo hata veriyor oyle kaliyor belki temizlemistir dedim romu geri cikip romu tekrar kurdum ama olmadi sonra girip kerneli dedim kurdum yene olmadi yani anlayacagin bu megawipe dosyasi fakat sorun varOnceki mesajda yazdım sırasıyla uygula megawipe dosyasıda hafıza kartında olsun. Temizlikten sonra recovery moddan cıkmadan romu tekrar flashla. Kurulumdan sonra kameraya gırmeye calıs hata verırse boeffla kernel flashlayıp denersın.
Herkeste calısan megawipe sende niye calismiyor anlamadım. Biryerlerde yanlış yapıyorsundur. Sen yinede işi saglama al internetten xda sitesinden yeni bir galaxy s3 megawipe zip dosyası indir. Daha sonrayaptim fakat megawipe dosyasi romu temizlemiyo hata veriyor oyle kaliyor belki temizlemistir dedim romu geri cikip romu tekrar kurdum ama olmadi sonra girip kerneli dedim kurdum yene olmadi yani anlayacagin bu megawipe dosyasi fakat sorun var
kardeş senin telefonun galaxy s3 GT I9300 mü farklı model mi ?oyle yaptim fakat yene olmadi megawipe dosyasi arkadasin dedigi gibi stock romda sanirim calisiyor bugun stock roma doncem beyler ne yapalim olmuyor bu romda super bisi ama kamera sorunu var yani bende var
