Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
uzman47

uzman47

Üye
simdi indirdim insltl.zip e girip kerneli sectim yukledin sonra tlfnu actim fakat yene ayni sorun nerde yanlis yapiyorum
Boeffla yuklenmis gorunuyormu kernel kısmında 7... Serisi olması lazım
 


kartal2378

kartal2378

Üye
Dogrudur ama zaten romun orjinal kerneliyle kamera hatası alıyordu arkadas.
hangisi hata veriyorsa bir baskasi yuklenip denenmeli bana gore,agni arter falan denenip tekrar boeffla ya donulebilir,acaba sorun hangisindr
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
Paylastıgım zipi flashladın mı?
korkuyorum flashlamaya,geri donusu yok cunku orjinalinin zipi yok,sorun cikarsa naparim sonra dostum,su an hic sorunum yokken riske atmak istemiyorum acikcasi [emoji5]
 
uzman47

uzman47

Üye
korkuyorum flashlamaya,geri donusu yok cunku orjinalinin zipi yok,sorun cikarsa naparim sonra dostum,su an hic sorunum yokken riske atmak istemiyorum acikcasi [emoji5]
Bence sıkıntı olmaz denenmiş bir zip. tabi yinede sen bilirsin.
 
yunus4554

yunus4554

Üye
usta simdi ben ne yapiyim Allahini seven yardim edin ne yapmam gerek simdi
eskiden hic bi sorun yoktu bu romu yukledim uyari kamera basarisiz diyo ve retlica dan on kamera aciliyo arkaya atinca ordanda hata veriyo

yardim edin bilen yokmu beyler
 
meyrock

meyrock

Üye
usta simdi ben ne yapiyim Allahini seven yardim edin ne yapmam gerek simdi
eskiden hic bi sorun yoktu bu romu yukledim uyari kamera basarisiz diyo ve retlica dan on kamera aciliyo arkaya atinca ordanda hata veriyo

yardim edin bilen yokmu beyler
Megawipe dosyasi ve boeffla 7.9 kernel indir.
Megawipe yap. Romu yeniden flashla. Actiktan sonra kameraya gir. bir foto cek dene. Sonra yine recoveryden 7.9 kerneli flashla tamamdır
 
uzman47

uzman47

Üye
usta simdi ben ne yapiyim Allahini seven yardim edin ne yapmam gerek simdi
eskiden hic bi sorun yoktu bu romu yukledim uyari kamera basarisiz diyo ve retlica dan on kamera aciliyo arkaya atinca ordanda hata veriyo

yardim edin bilen yokmu beyler
Kardes romu wipe data_ wipe cache_wipe dalvik_clean to ınstall new rom ve son olarak megawipe ile sil rom zipini tekrar flashla ve kurulumdan sonra tekrar kamera ac dene..
 
yunus4554

yunus4554

Üye
peki bu megawipe dosyasini nerden bulcam
 
yunus4554

yunus4554

Üye
Asagıdan linkden indir.
tamam usta indirdim simdi tam olarak ne yapmam gerek artik yanlislik yapmam istemiyorum seni iki gundur yoruyoruz fakat 3 4 yildir rom yuklememisim bildigim ne varsa hepsini unutmusum belkide ondandir bu sorunlar basima geliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
tamam usta indirdim simdi tam olarak ne yapmam gerek artik yanlislik yapmam istemiyorum seni iki gundur yoruyoruz fakat 3 4 yildir rom yuklememisim bildigim ne varsa hepsini unutmusum belkide ondandir bu sorunlar basima geliyor
Onceki mesajda yazdım sırasıyla uygula megawipe dosyasıda hafıza kartında olsun. Temizlikten sonra recovery moddan cıkmadan romu tekrar flashla. Kurulumdan sonra kameraya gırmeye calıs hata verırse boeffla kernel flashlayıp denersın.
 
yunus4554

yunus4554

Üye
Onceki mesajda yazdım sırasıyla uygula megawipe dosyasıda hafıza kartında olsun. Temizlikten sonra recovery moddan cıkmadan romu tekrar flashla. Kurulumdan sonra kameraya gırmeye calıs hata verırse boeffla kernel flashlayıp denersın.
yaptim fakat megawipe dosyasi romu temizlemiyo hata veriyor oyle kaliyor belki temizlemistir dedim romu geri cikip romu tekrar kurdum ama olmadi sonra girip kerneli dedim kurdum yene olmadi yani anlayacagin bu megawipe dosyasi fakat sorun var
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
arkadaşım önce stock rom yükle Mega wife ile temizle bildiğim kadarıyla stock rom larda çalışır mega wipe sonra yükleme talimatlarıyla romu yükle rom yükleme bitince telefon açılsın kamerayı aç bir resim çek sonra cihazı kapat recovery moddan rom yükler gibi hafıza kartındaki boofle kerneli flaşhla bu kadar
 
Son düzenleme:
uzman47

uzman47

Üye
yaptim fakat megawipe dosyasi romu temizlemiyo hata veriyor oyle kaliyor belki temizlemistir dedim romu geri cikip romu tekrar kurdum ama olmadi sonra girip kerneli dedim kurdum yene olmadi yani anlayacagin bu megawipe dosyasi fakat sorun var
Herkeste calısan megawipe sende niye calismiyor anlamadım. Biryerlerde yanlış yapıyorsundur. Sen yinede işi saglama al internetten xda sitesinden yeni bir galaxy s3 megawipe zip dosyası indir. Daha sonra
Rom dosyası+s3 megawipe dosyası+boeffla 7.6 veya uzeri kernel dosyası hafıza kartına at kardesim.
Telefonu recovery moda al. İlk once installa bas ordan sd1 e gir megawipe dosyasını sec flashla islemin bitmesini bekle bittikten sonra recoveryden cıkmadan aynı sekilde rom dosyasını flashla. Sonra reboot de romu kur. Kamerayı ac acilırsa bir foto cek. Hatada verebilir acilmayada bilir. Farketmez hangisi olursa olsun bundan sonra tekrar teli kapat recovery moda al boeffla kerneli flashla reboot yap tekrar teli ac. Bu dediklerimi dogru yap kesinlikle olması lazım.
 

kayseri398

Üye
Arkadaşlar en son sürümü yükledim şarj konusundan hiç memmun kalmadım.Önceki sürümünü çok begeniyordum kernel 7.6 sürmünü kullanıyordum.
Yeni sürümle birlikte önce boaofle 7.6 sonra 7.7 kurmama rağmen değişiklik olmadı sizde de mi böyle.
 
yunus4554

yunus4554

Üye
oyle yaptim fakat yene olmadi megawipe dosyasi arkadasin dedigi gibi stock romda sanirim calisiyor bugun stock roma doncem beyler ne yapalim olmuyor bu romda super bisi ama kamera sorunu var yani bende var
 
uzman47

uzman47

Üye
oyle yaptim fakat yene olmadi megawipe dosyasi arkadasin dedigi gibi stock romda sanirim calisiyor bugun stock roma doncem beyler ne yapalim olmuyor bu romda super bisi ama kamera sorunu var yani bende var
kardeş senin telefonun galaxy s3 GT I9300 mü farklı model mi ?
 


Üst Alt