belkide bu romu direk lollipopa taşırblekota bunun ufak bir güncelleme olduğunu söylüyor zaten . .
note 2 ye güncelleme (android 5 ) geleceği haberleri ile birlikte blekotanın note 2 den port çıkarma muhtemeldir
belkide bu romu direk lollipopa taşırblekota bunun ufak bir güncelleme olduğunu söylüyor zaten . .
note 2 ye güncelleme (android 5 ) geleceği haberleri ile birlikte blekotanın note 2 den port çıkarma muhtemeldir
belkide bu romu direk lollipopa taşır
belkide bu romu direk lollipopa taşır
evet sen yazmıştın hatırlıyorum hayırlısı bakalım ne olcak allah razı olsun blekotadan yeni telefon almaktan kurtardı bizibunu bilemiyorum . fakat lollipop hakkında blekota ya sorduğumda note 2 ye gelmesi durumunda diye bir cevap vermişti
gün içerisinde bahsi edilen küçük güncellemenin otaya düşmesi bekleniyor

evet sen yazmıştın hatırlıyorum hayırlısı bakalım ne olcak allah razı olsun blekotadan yeni telefon almaktan kurtardı bizi![]()
bugün gelmesini bekliyoruz?gereksiz işe yaramaz önemsiz bi güncelleme gelecek
lollipop gelmesede modlarını çıkartırlar s5 romundansa bu rom daha iyi rehberden atma yok kasma yok sıfır sıkıntı bi tek şarj konusunu bşraz ele alsa daha iyi olur benceaynen kardeşim . .
telefonum görünüm artı kullanış açısından s3 ile alakası yok şu an
lollipop gelmese de bu rom yetiyor bence
ara güncellemelerin hangisi gerekli olduki kardeşgereksiz işe yaramaz önemsiz bi güncelleme gelecek

yav bende hiç olmadı rehberden atma.
ben sim kartı kullanıyorum, diyorum ki farklı hesapları kullanınca mı atıyor rehberden???
sonuçta simkartta hazır depolu, okuyup yanıtlıyor. başka hesapta olunca istek gönder, cevabı gelsin, internet bağlantısı derken belki ondan atıyordur.
