Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
hhararli

hhararli

Üye
en çok hoşuma giden ota ile güncelleme şansımızın olması onun dışında şimdilik sıkıntı yok evet sol tuşa bastın mı ram bölümüne giriyor garip geliyor ama alışmak lazım
 


ciwano0114

Üye
programların genelinde kendi içinde seçenek tuşu var . tabi bazı programlarda sol tuşa ihtiyaç duyarsın.
şu kernel kısmını da biri anlatsa bana. nereden indirilir nasıl yüklenir.
100 mb lık ram açmak için kernel yükleyin demiş konu başlığında ?
 
mhmtenes

mhmtenes

Üye
Boeffla kernel yüklediğim zaman samsung yazısından sonra ekran simsiyah oluyor bu sorunu nasıl çözebilirim
 

ciwano0114

Üye
boeffla kernel yükle diyorum yarım saattir bekliyor birşey olduğu yok. başka şekilde nasıl kernel yüklerim. ?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
arkadaşlar romu kurduktan sonra philiz'in recovery modda iken install to zip kısmından kerneli kuruyorsunuz.
 

ciwano0114

Üye
kernel dosyası?
 
kartal2378

kartal2378

Üye
boeffla kernel yükle diyorum yarım saattir bekliyor birşey olduğu yok. başka şekilde nasıl kernel yüklerim. ?
Boeffla kerneli tekrar indir ve eski imdirdigini sil,yenisi kur,farkettimki dosyalar bazen inerken hatali iniyor,telefona kurarken hata verdiriyor,hata alan butun arkadaslar boyle yapsin,bu rom dosyalari icinde gecerli,eger rom da kurarken hata veriyorsa hata veren dosyayi silip yeniden indirip kursunlar,tecrubelerimle sabittir olay
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani

ciwano0114

Üye
boeffla dan indirdim nereye indi bunu bile bilmiyorum
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
download klasörüne iner ;)
dediğim şekilde girersen çat diye karşına çıkar :)
 

ciwano0114

Üye
md5 uzantılı olarak iniyor. bunu manuel şekilde nasıl yüklerim ?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
zip uzantılısı var. onu indirecen.
 

ciwano0114

Üye
nereden indireceğim
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye


üstten üçüncü olanı indir.
yani sonu CWM.zip olanı indir.
philiz recovery modda install zip kısmına tıkla.
download sekmesine tıkla.
karşına yine bu indirdiğin çıkacak.
üstüne tıkla
no
yes .......CWM.zip çıkacak.
yes e tıkla.
bittiğinde en altta finish diyecek.
phikiz recovery ana sayfaya gel.
reboot system tıkla.
bitti.
 

ciwano0114

Üye
recovery den yüklemesini yaptım teşekkürler.
peki şarja etkisi nasıl olacak şimdi. başka ayar falan yapıyor muyuz ?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
boeffla config var.
onu da indirip kur.
ayarlar 1 2 sayfa geride olacaktı ;)

birde bu ayarladan sonra hemen karşıtwpki beklemeyin.
2 3 gün içinde farkı göreceksiniz.
günde bir kerede reboot etmeniz romun ve telin faydasına olacaktır.
 

ciwano0114

Üye
toplam ram 800 yapmam gerekiyormuş yaptım.
şarj cihazı şarj akımı ne işe yarıyor . hızlı şarj yapmak için ayar mi
 
mhmtenes

mhmtenes

Üye
dn4 romun final versiyonu çıkmış galiba
 

kulplubardak

Üye
Merhaba arkadaşlar. Bir kaç gün oldu kullandım.Kerneli değiştirdim boeffla 7.1 beta 7 kerneli kurdum ama eski romlara göre şarjı çok harcıyordu.Mesela gece ekran kapalıyken sarj yüzde 8 azalmıştı diğer romlarda boeffla kernelde yine yüzde 4 azalırdı.Ayni durum wifi kullanırkende geçerli daha çabuk bitiyor.Bununla beraber romun ota uygulamasında rom bölümünde boeffla kernel icin unsuppored kernel yazıyor.Yani bu rom boeffalayi desteklemiyormu acaba.Hızı konusunda fena değil akıcı.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
boeffla config de kurup ayarları yapın.
2 3 gün içinde normale dönecektir.
kernel de romun kendisi gibi "uydurulmuştur". ;)
 


Üst Alt