Benimkide beta 7 ve beta6 yi kabul etmoyor nedense, beta 5 kabul ediyor,enteresan bir durum,naptimsa olmadiTelefona Boeffla Kernel 6.1 Beta 7 yükledim telefon samsung yazısından sonra açılmıyor nasıl sorunu çözebilirim ?
Bu rom da güç tasarruf modu kullanabilir miyiz ? Bir sıkıntı yaratıyor mu ?
Guncelleme nasil geliyor ota danmi manuelmi yapiliyordn4 rom last update aldı. herhangi bir sorunu yok.herkes kurabilir.
arkadaşlar güncelleme geldiyse kullanım için detaylı anlatım yapalım.dn4 rom last update aldı. herhangi bir sorunu yok.herkes kurabilir.
Tabiykine [emoji6]arkadaşlar güncelleme geldiyse kullanım için detaylı anlatım yapalım.
burası böyle şurası şöyle
böyleydi böyle oldu gibi
ayrıca konu içinde kpnu olmasın.
içerik dağılıyor
soruşar dn4 için mi 4.4.4 için mi karışıyor![]()
ya ben bişi sorcam. note romunda sol dokunmatik duş son uygulamalar oluyor tamamda seçenekler tuşu hangisi oluyor ?
