napıyon dayı
Dayım gitmiyosun demi![]()

Artık imzayıda değiştirirsin demiherşey bitti yeğenim gitmek yok artık..![]()

Artık imzayıda değiştirirsin demi![]()
inşALLAH. Bi örnek imza gönder pmden yusuf yeğenim..
Dayı sen kaç yaşındasın?
augustosta 19'a basacagim.. Ondan askerlik tecilı.. Sonra üni
Sana niye dayı diyolar ozaman
Köprüden geçene kadar...
benden küçük bunlar. Bizim burda, gırşaarde büyük bi abilere en fazla 30 yaşına kadar dayı denir sonra emmi derler.. Senin yaş kaç isim ne nerelisin?
inşALLAH. Bi örnek imza gönder pmden yusuf yeğenim..

Benim yaş 17 adım ali
31.12.2012 24:59 SANAL ALEME SON GÜN!!!
Yok dayı burayı silersin artık dedimde genede bakıyım güzel imza varsa![]()
